Gå til innhold

Og der kom jammen meg SA nr 3!

2jenter-og nr3 jente*Har født

Anbefalte innlegg

Nå burde jeg ha lært, men neida. Etter å ha hatt SA annenhver graviditet, burde det vel ikke komme som et sjokk at jeg fikk en nå også. Var jo der jeg var kommet i rekken liksom, sist gang gikk det jo bra. Men sjokk ble det allikevel gitt. Buhuuu...... Ja, ja... da er det bare å håpe på at spira sitter fast neste gang da. Jeg har jo 2 herlige jenter fra før, så jeg vet jo at det bruker funke annenhvergang, men blir litt frustrert allikevel. Har altså vært gravid 5 ganger nå, mistet 3 og født 2. Hm... Jeg er heldigvis ikke lenger på vei enn 5-7 uker når jeg mister, så har sluppet unna med en utskrapning, håper ikke jeg trenger det nå. Skal til gyn i morgen..... gruer litt for det, ikke noe kult å komme dit med "blod-bad" i trusa liksom... hehe.... Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon. Håper den sitter neste gang. :)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei "nr tre".

Jeg har selv spontanabortert 3 ganger i 11 uke, og født en nydelig gutt i mellom. Nå er jeg gravid for femte gang, og håper at jeg klarer å holde på det.

Det finnes naturmedisin mot blødninger tidlig i svangerskapet. Min onkel er homeopat og foreslo de til meg den gangen det gikk bra. Sabina D6 eller D12 kan fåes reseptfritt på apoteker som fører naturmedisin.

Jeg er bare i 9 uke denne gangen, så tvinner fingrene og håper det vil gå bra. =) Lykke til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...