Lillegull og meg Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jenta mi er 6 uker, og har vondt i magen. Tenkte jeg skulle prøve Minifom. Hva skal jeg gi henne det med? Skje? Det skal vel ikke blandes ut?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 skal ikke blandes ut. Gies med skje, eller sprøyte om du vil. tror det står nøye i pakkningsvedlegget. Forøvrig vet jeg ikke om jeg ville gitt det, da det har kommet frem i det siste at det inneholder parabener (hormonforstyrrende). Kan ikke vise til den artikkelen selv, men det er sikkert noen andre her som har linken. Har du prøvd med amme-te? event. sånn malt har jeg hørt noen har gitt mot magevondt.
Lillegull og meg Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for tipset.Er det jeg eller skal hun få ammeteen? Dumt spørsmål kanskje men.... :/
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Heia..Jeg prøvde både fenikkelte og sukkervann og det som var..ingenting hjalp.. jeg turte ikke prøve minifom pga av alt snakket rundt det.. men jeg resignerte da ingenting annet fungerte... og jeg er sjeleglad for det...har fått igjen smilene og godjenta mi! Nesten ikke vondt lenger... Snakket med flere farmasøyter.. og andre.. og jeg tror man heller får bruke det med måtehold.. jeg har ikke sett noen senvirkninger av det enda..av barn som har fått d for lenge siden... så jeg bruker det.. og har ikke dårlig samvittighet for det.. Jeg tror det er oppskrytt..men det er nå bare meg.. (ønsker ikke diskusjon på dette) Men skal du gi te til ungen så gi fenikkelte eller karvete... Ammete er til mor.. Jeg måtte og tilsette litt sukker for at hun skulle ta det..men d hjalp ikke nevneverdig her i gården... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå