kyllerylle Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 da blev det endnu en spontan abort på mig. Aborterte for et halvt år siden i uge 11 og denne gang i uge 5+ Har født den nydeligste datter, så jeg ved jo at det kan lade sig gøre, men er der andre som har aborteret flere gange og som det er gået godt for derefter, så skriv og fortæl!
Annabeth Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Dette høres nesten ut som meg..!! jeg hadde min siste sa 12.7 ( hadde e før det i uke 11 jeg også) MEN - nå er jeg gravid igjen i uke 12+ 4!! Jeg hadde ingen menstruasjon etter min siste sa - var da 6 uker på vei.Jeg var på ultralyd i går og alt var bra og har endelig begynt å tro på at det virkelig skal gå godt denne gangen! Det var fantastisk å se den lille i full vigør for jeg hadde nesten mistet litt troen selv. Som deg har jeg også en fra før. Jeg hadde det veldig vondt en stund, men det er over nå.. Det er så veldig vanlig med disse abortene, selv om det er en mager trøst. Så det kan absolutt la seg gjøre så ikke fortvil!! Ønsker deg masse lykke til!! Klem
kyllerylle Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Kære Annebeth tusinde tak for svar. Det var lige det jeg trængte til at høre. Har selv fuld tro på at alt er som det skal være og at det nok skal gå bra snart, men lurer jo alligevel på hvorfor man skal være så statistisk uheldig. Dejligt at høre at du er på den sikre side og at alt er bra i dit svangerskab. Jeg håber at kunne slå dig følge snart og er igen superoptimistisk efter at have hørt din historie. pøj pøj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå