Gå til innhold

Når skal du begynne i jobb igjen?

Anbefalte innlegg

Eller kanskje noen har begynt allerede?

Jeg skal egentlig begynne 19. januar, men skal søke om permisjon til 1. juni. Har ikke fått bhg-plass... Gleder meg til å være hjemme med knøttet vårt noen måneder ekstra :-)

Fortsetter under...

Jeg skal være hjemme til 31 desember, så skal pappaen ha sine 6 uker. Men skjønner ikke hvordan dere januarmammaer kan være hjemme så lenge, jeg har ett års permisjon, og fødte lillegutt 23. jan....

Vi har ikke fått bhp (porsgrunn), så her skal vi ha dagmamma 3 dager i uka, og være hjemme en dag hver...

Annonse

Jeg fikk lillegutt 3 januar og skulle egentlig begynne i jobb igjen 10 november. Men snakket med sjefen og han sa jeg kunne forlenge permisjonen 5 uker ekstra pga ferie ukene jeg ikke har hatt egentlig. Så det sa jeg plent JA takk til :)

Godt å være hjemme litt ektrsa med de små, så da begynner jeg på jobb igjen 8 desember i stedet for, og sparte den siste uka slik at jeg har fri i julestria :)

Da skal lillegutt til dagmamma, og jeg jobber da 80 prosent frem til august neste år, da poden begynner i barnehage.

• 4 uker senere...

Jeg skulle egentlig begynne på igjen i november, men lillegull har ikke fått barnehageplass. Jeg ringte NAV for og høre om det gikk an å utsette permisjonen siden hun ikke hadde fått barnehageplass, men det gikk desverre ikke! Derfor har jeg tatt på meg en jobb som dagmamma mens jeg venter. Passer 2 stykk + mi ega lille trulte. Og dette går veldig bra:)

Vi skal også flytte neste år (rundt juni/juli) til en annen by, så da skal jeg heller søke barnehage der og gå hjemme til da. Har snakket med jobben min ang.flytting og de stilte mer enn gjerne opp for og hjelpe meg og finne en ny arbeidsplass. Så vi kan vel si at jeg skal gå hjemme med henne til juli neste år da! Det blir skikkelig deilig! Er ikke klar til å forlate henne enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...