BlirSnartMamma Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg med fine gutte- og jentenavn spm kan brukes i begge land? Er så vanskelig.. Tar i mot alle forslag:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Var nettopp i Saudi-Arabia og plukket opp disse navnene (de har arabisk opprinnelse) Aisha Akila Amira Carna - knallfint, betyr "little bridge" på arabisk Kamila(h) - betyr "The perfect one" Edwin Emir - betyr "charming prince" Sjekk ut: http://www.babynamenetwork.com/baby_names/origin.cfm?origin=Arabic&gender=Female
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ilias - usikker på skrivemåte, men hadde en venninne som var sammen med en som het det, og synes navnet var fint. Adel Matin Aladdin =p Karim Noor Yousef Omer Samir Sofian Adelah Aida Naima Nadia Aleah Lenore Aliah Alinah Amina Eleanor (eller andre El navn...) Emine Emina Aicha Zara
SogH Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Elias kjenner jeg en liten gutt som heter. Han har norsk mamma og arabisk pappa.
Ophiophagus Hannah Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker: Nora Serah Saron Layla Lydia Maria Leah Hannah Hibo og gutte navn Isak Arman Samuel Josef
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Miriam og Leila er nydelig navn på arabiske jenter jeg gikk på skole med. Karim er et fint guttenavn synes jeg. Ellers så er det ei lita jente i barnehagen til trollungen som heter Hedda og der er begge foreldrene arabere. Så det funker tydeligvis også.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Jente navn: Aishah, Aisha, Ayishah Aliyah, Aliyyah, Alia Aminah, Amineh, Ameena Alina Daliyah Fatimah, Fatima Haifa, Hayfa Hana Hanan Jalilah Jamilah, Jameela Kalila Kamilah Karima Layla, Leila, Leyla Mariam, Maryam Muna, Mona Nadia Nadidah, Nadeeda Salma, Selma Sarah Yamina Yasmin, Yasmina Gutten navn: Adnan Ahmed Amir Azeem, Azim Aziz Faisal, Faysal Hakim, Hakeem Ismael, Ismail Jamal Jasim Jihad (hehe) Kadir Kasim, Kazim, Kaseem Karim Muhammed Nasir Rami Ramsi, Ramzi Samih Sinan Tariq, Tareek Omer Yasser, Yasin Yasir Youssef, Yusef, Yusuf Her finner du arabiske navn: http://www.sudairy.com/arabic/masc.html http://www.sudairy.com/arabic/fem.html
syngejente Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har ei veninne som har en gutt som heter Jonas. Pappan hans er arabisk
syngejente Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har to veninner fra Irak som heter Khalida og Hamida. Kjenner også ei norsk jente som heter Hamida.
huldra87 Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Er ikke så inne på slike navn jeg.. Men min gudsønn er halvt arabisk, og han heter Patrick. Hans to småsøsken heter Yasmin og Malik +mellomnavn. Synes det er fine navn som passer dem godt ;-) Og så synes jeg at Aisha og Samira er fint. Men de er jo foreslått her fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå