Gå til innhold

meg og lille vampyr

Anbefalte innlegg

meg og lille vampyr

den lager jeg selv slik; i en kopp (du kan jo lage i kanne også da om du vil ha mye)

en pose grønn tea i en kopp med varmt vann, ha i lakrisrot som du får kjøpt på helsekosten. jeg bruker ca en halv tea-skje. kjøp ferske mynteblad og ha i koppen. ta ut den grønne teaposen og la resten trekke videre en stund. Ikke min oppskrift altså, men digger den. nam nam. sil av rot og blader, eller kjøpt deg en sånn kanne/kopp med en sånn infuser du tar ut. :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138863254-meg-og-lille-vampyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, det der var jo tiltak. :)

Og så er jeg kresen og liker ikke grønn te.

Jeg pleier å lage en god en med peppermynte og ingefær da, det er igså veldig godt.

Og pepper og ingefær er også godt. Ja, pepper ja. :)

meg

hehe, det smaker ikke noe grønn tea altså. lover. for det liker ikke jeg heller. kjøpe en sweet peppermint tea på helsekosten i dag også, men har ikke smakt den enda. det er jo bare sånn pose da. ;D

frk.

mm, det er frøy på lavkarbo.no sin oppskrift. hehe.

de har det på de fleste helsekoster altså. jeg bor jo for guds skyld midt på landet og fikk tak i det her. hahaha.

mm.. gjør det du. lakrisrot får det til å smake naturlig søtt, og uten noe humbug som søtning eller sukker. :D nej si det, det smaker vel litt av den grønne tea'n sikkert.. hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...