Anonymmammatil3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ja,det vurderer vi hvis det er en gutt i magen... Morsomt å høre hva andre mener om det navnet!
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Liker det best med K. Ellers så liker jeg det. Har en bestefar som heter det. Kjenner to små Korneliuser.
Anonymmammatil3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 Har liksom bare tenkt at det er finest å skrive med C jeg! Flerere som har meninger om det?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Sjarmerende og flott navn. Ville uten tvil skrevet Cornelius.
Itsrejk Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Vi vurderer Kornelius. Jeg fikk helt bakoversveis av navnet da det ble lansert her hjemme, men nå har jeg faktisk blitt litt glad i det.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Kornelius er fint, best med K hvis han er helnorsk.
Vipsenmamma Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Liker det ikke. Altfor pompøst og dillete.
Cornelianelia Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Egentlig synes jeg det er kjempesjarmerende og morsomt. Samtidig lurer jeg på om det er litt for søtt og dillete for en mann. Men jeg tror nok at jeg konkluderer med at jeg liker det. Vet for øvrig om en voksen Cornelius. Blir hipp som happ om du skriver det med C eller K synes jeg. Og skulle det mot formdning være ei jente, er jo Cornelia fint.
karebear Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 jeg faar assosiasjoner til vreeswijk med en gang (selv om han egentlig het cornelis og ikke cornelius), men det er vel kanskje bare jeg. fint navn til noen som har en skikkelig "larger than life" personlighet, med andre ord. ellers blir det fort et noe "stort" navn aa baere rundt med seg livet ut, etter min mening.
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes Kornelius med k er kjempefint! Kunne tenkt meg en liten Kornelius selv.
Anonymmammatil3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2008 Rart å se hvordan vi oppfatter navn forskjellig... Har faktisk aldri tent på Cornelius som ett pompøst navn! Jeg synes heller det er ett koselig,godt og litt morsomt navn... Pompøst er for meg: Crisander,Nathaniel,Maximilan å den type navn... Har vel noe med assosiasjoner osv å gjøre.....
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Synes ikke Cornelius er det granne pompøst, da synes jeg Maximilian er mye verre sånn sett..
Millima Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes og det er finest med K. Liker navnet godt=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå