Gå til innhold

Litt engstelig...:)

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er litt engstelig for at fødselen skal starte før ks dato? Litt redd for at jeg ikke skal merke (....) at det er i gang og at det da blir for sent når jeg endelig kommer meg til sykehuset. Sikkert en latterlig tanke, men blir jo litt gal her jeg sitter en uke før ks - og nå har jeg masse maserier tror jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138862960-litt-engstelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg håper fødselen skal sette igang før ks dato! :)

er førstegangs, men regner med at jeg forstår når noe er på gang, (har jo hørt nok av skrekkhistorier av hvor forferdelig vondt det er)

dersom jeg er i tvil ringer jeg fødeavdeling med en gang å hører hva de synes/råder meg til å gjøre.

Hei!

Jeg har 5-6 uker igjen til ks, og jeg begynte i går å bli engstelig for at ting skal starte før tiden..

Har de to siste dagene hatt en slags glød i ansiktet, og jeg tolker det av en eller annen grunn til at det kan være et tidlig tegn på at noe er igang! :/

I tillegg fikk jeg i går en følelse i underlivet som kjentes ut som hodet festet seg eller kom lengre ned ihvertfall.

Blir sprø tror jeg ;)

Håper bare han holder seg inne til ks datoen!! Har fortsatt mye som må gjøres før han kommer ;)

Jeg er forresten som deg engstelig for at det skal være for sent å ta ks når jeg kommer til sykehuset.

Førstemann kom på 3-4 timer og endte med totalruptur, og nå bor vi nesten en time fra sykehuset, og om jeg må føde vaginalt igjen er jeg redd for at jeg blir inkontinent...

Mamma brukte 6 timer på første, 3 timer på andre og to timer på siste, så jeg er redd det går fort når det først kommer igang.

Det blir ihvertfall ikke snakk om å vente for å se om det virkelig er fødselen som er igang! Her bærer det rett på sykehuset ved den minste fornemmelse. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...