Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 En på den tidligere skolen min het Synva. Jeg synes det var utrolig vakkert etter som jeg ble litt vandt med det - på starten synes jeg det var en blanding av Synnøve og Sunniva i kortform. Liker Sunniva aller best :-)
sonne Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Høres rart ut synes jeg. Høres ut som en blanding av Synnøve og Sunniva. Da synes jeg de to navnene er mye finere
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Da er Synne myyyye finere evt. Sunniva. Synva er rart.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Høres litt ut som noen sier Sunniva veldig fort. Syns både Synna, Synnøve og Sunniva er finere. Sunneva er det vel også noen som heter.
prebs Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Det synes jeg var litt rart, men jeg liker Synneva ganske godt: ) Og selvsagt Synne!
Cornelianelia Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Vet om en som heter Synneva - hun uttaler det Synnva eller nesten Sunnva. Synes det i grunnen er ganske fint, moro med gamle norske navn, men tror nok jeg liker de mer vanlige variantene Synne, Synnøve og Sunniva bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå