Gå til innhold

TFK - stormtrekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet bare at fra Barnas Hus at TKF har trukket stormtrekket fra markedet grunnet veldig mange reklamasjoner. Det tåler ikke været her hos oss. Så antagelig må du kjøpe det fra utlandet eller kontakte forhandlere rundt forbi i Norge og høre om de har noen igjen og om det evt. vil selge det.

Jeg har stormtrekket til min TFK :o) og det er ikke tvillingvogn! Det finnes, men er vanskelig å få tak i. De var tom på lageret fra leverandøren når jeg skulle ha det, så jeg ventet i 4 måneder. Mener også at de hadde sluttet å produsere det i andre farger enn svart, kan jo hende noen forhandlere har det inne i andre farger ennå.

Stormtrekket er det samme som de kaller fotpose. Det trekket som går rundt nederste delen av vognen og opp til håndtaket til barnet. Det er ment for å beskytte litt mer mot trekk og vind også holder det soveposen/dynen godt på plass!!

Det er ikke meningen at det trekket skal tåle mer vann enn selve vognen gjør, og jeg har ikke hørt noe om at det er trukket vekk fra markedet.

Jeg bestilte mitt hos Barnas Hus, men de greide ikke å skaffe meg det og jeg var nedom ofte og de lovte hele tiden at det skulle komme snart. Gikk så til Simobutikken i Åsane i Bergen og de ringte direkte til leverandør og jeg fikk det ikke mange dagene etterpå!! Hurra for Simobutikken og servicen der!!!

Jeg kan ikke unnvære mitt trekk og er kjempefornøyd!!!

Da jeg var innom for å kikke på TFK (på Bebito i Trondheim), ble jeg anbefalt å kjøpe et annet trekk til vognen. Rett og slett fordi de hadde hatt mye klager på dette trekket. Jeg har ingen erfaring selv. Men hun på butikken sa trekket ikke var fullgodt for vårt nordiske vær...

Annonse

NB! Stormtrekk og fottrekk er ikke det samme.

Stormtrekket glides direkte på kalesjen og dekker hele åpningen til vognen da det også festes under vogna med borrelås., i motsetning til fotrekket som ellers er riktig beskrevet over her.

Forøvrig kan man sprayimpregnere stormtrekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...