Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 det er nå gått så langt at hun vil ikke til pappaen sin. hun skal bare til mamma heletiden. det går stortsett greit for henne å være med ham om jeg ikke er der. men når jeg er i huset så henger hun i beina mine. hun HYLER helt rabiat når pappaen tar i henne. med engang han kommer hjem fra jobb så løper hun rett å gjemmer seg... og når han finner henne blir hun sint... noen som vet hva vi kan gjøre? hun er skikkelig stygg med han. sier hun er ikke jenten hans lenger. slår han osv
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 det går over. utten vår på snart tre har hatt en slik periode for litt siden. nei daddy, ikke daddy, kun mamma. hel ok om jeg ikke var hejmme, men tidvis var han sånn. var ikke særlig koselig, men det gikk over.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Trassalder? Skal makere seg litt, og bestemme? styre dere? Det var det første jeg tenkte da jeg leste dette innlegget. Jeg ville ikke fokusert så mye på det. Ikke snakket så mye om "hvorfor vil du ikke være med pappa ol". Men prøvd å overse det litt, og tenke at ok hun er mammadalt for tiden. Kansje en fase som snart går over. Eller så ville jeg prøvd at far tar seg ekstra mye av henne. At de er alene sammen noen kvelder i uken, er ute og har det kjekt sammen uten deg el. Tror det er viktig at pappaen ikke blir usikker og tar det veldig personlig. (noe han kansje gjør) Viktig at han ikke "kjøper" henne tilbake med å være snill. La henne få bestemme, kjøpe mye gøye ting ol. De er jo i en alder der grensesetting er viktig da.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Viktig at dere begge to er konsekvente, og viser at dere bestemmer, Faktisk. At hun slår han er helt uakseptabelt, og han har rett til å bli streng mot henne, og fortelle henne at det er stygt å slå, og vise henne at han blir både sint og lei seg. Ikke bruk silkehansker mot sånn oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 ja vil tro det er trass jeg og. men håper det går over snart. for sambo blir jo veldig lei seg. prøver å få dem til å gjøre litt ting sammen.går på svømming med henne og det er jeg som har fulgt henne denne høsten. men denne uken var hun der med pappaen. egentlig skulle dem gå da det var ferdig., men siden det er på et badeland med masse andre basseng og rutsjebaner osvog hun så gjerne ville være der lenger så fikk hun lov til det (pleier ofte å få lov ellers og da...) de hadde kost seg masse og hun kom hjem og fortalte ivrig.... vi tar henne når hun slår osv. gjør hun noe mot pappaen så HYLER hun at hun vil til mamma osv... men da får hun ikke komme... men er ikke lett det her. begynt å HYLE når jeg leverer henne i barnehagen også. de må holde henne fast når jeg går.. hører bare hylet hennes laaaang vei når jeg går... men det går nok over etterhvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå