Ruttetutt ヅ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Egg, majones, purre, salt og pepper etter behov. Nyyyydelig!
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Kommer an på hvor mager jeg vil ha den, men blander stort sett 4 ss sans creme fraish, 1 ss lett majones, 1-2 ts fransk sennep, pepper, 1 ss finhakka løk, litt chilli/tabasco, finhakka persille og 2-4 kokte egg. Min mann vil ha finhakka sylteagurk i.
Petrine C",) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 egg, majones, reker, purre, salt, pepper. Godt med litt sø av rekene og...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Egg, majones, salt og pepper, karri. Egg, majones, salt og pepper, purre/vårløk
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Egg, majones, bacon, hvitløk, aromat, salt og litt pepper.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns synd på alle som ikke har smakt min ennå. Halvt om halvt med rømme og majones, passe mengde makaroni, skinke i terninger, mais og paprikabiter blandes med litt pepper, litt salt og litt paprikapulver før egg rres inn. Bør stå i en time eller to å trekke smak. Fungerer som helt måltid, men er snadder på brød.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ehh ja, makaroni og mais kan fint droppes for å få det litt sunnere.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Shit, glemte purre!!! :-s
Blue Lady Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Halvt med majones, halvt med rømme Bogskinke i terninger Mais Egg Sitronsaft eller litt eplejuice Salt Sukker Pepper Severes på grovt brød med ost og grønn salat på! Nam
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 egg, majones, purre, s&p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå