Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En søt historie :-)

Min sønn på 2 1/2 år liker å høre at jeg forteller eventyr og små historier. I det siste er det tomatvitsen som har stått på programmet. Jeg forteller om de to tomatene som gikk på en vei, så ble den ene tomaten overkjørt av en bil, og da sa den andre tomaten - "kom igjen ketchup!" Så ler vi begge to. Etter mange repitisjoner har han nå begynt å gjenfortelle vitsen selv. Resultatet kan da bli slik: "To tomater gikk på en vei, så ble den ene overrasket det kom en bil, så sa den ene tomaten kom igjen ketchup!!" (masse latter:-) ...eller slik : To tomater gikk på en vei. Så ble den ene tomaten overrasket, det kom en racerbil, den var litt skummel, mormor dyttet den ut i en elv, det satt en bjørn inni, den var ikke sint"

For en fantasi :-) ..og veldig sjarmerende at han konsekvent bytter ut "overkjørt" med "overrasket".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så herlig:) Kjenner godt igjen måten min egen unge forteller på i måten din bare spinner avgårde fra det ene til det andre og ender opp et helt annet sted enn det han begynnte på:)

Skrevet

morsomt :)

lurte litt på hvor du har nick'et ditt fra jeg....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...