Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me hadde egg uthenting og fekk ut 6 fine egg, men ingen vart befrukta...

kjempe trassigt.... nokon som veit korti ein får begynna på ny igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå det var leit.

Skrevet

uff så leit, jeg føler med deg :-(

trøsteklem til deg

Skrevet

Hei lotta!

Jeg føler med deg. Hadde nesten samme opplevelse som deg på mitt første forsøk. Fikk da 2 befruktede egg, men ingen utviklet seg og det ble ingen innsettning. Kan de ikke frøve icsi hos deg neste gang?

De sier visst at det er opptimalt og vente 3 mnd før man begynner på medisiner igjen. Det er visst stor påkjenning for eggstokkene dette her.

Ønsker deg lykke til neste gang.

Må si at på mitt neste forsøk gikk det mye bedre. 6 egg befruktet, 1 inn og 3 på frys, men ikke gravid. Skal ha et nytt forsøk i nov.

Det er lov å være lei seg, men jeg er sikker på det går bedre neste gang:0)

Skrevet

Uff, føler med deg. Vet hvor stor påkjenning det er for kroppen, og hvor store forhåpninger en har. Håper det går bedre for dere neste gang.

Klem :o)

Skrevet

Hei.

Dette er synd Lotta.

Du vil nå få mens om ca 14 dager, og bør i alle fall ha enda en mens til du kan starte opp igjen. Kanskje to!

Det tar tid før eggstokker og kropp normaliserer seg igjen.

Lykke til neste gang :-)

Skrevet

Nei og nei så trist:o(..............ikke morsomt å ikke ha ett eneste egg å kunne sette tilbake.........

Har opplevd å måtte ta opp alle 4 egg som jeg hadde igjen på frys og bare ett klarte seg, det var kjipt nok det. Kan tenke meg at det føltes vondt når ingen klart seg.

Ikke gi opp, neste gang øker de sikkert medisin dosene og da vet de ennå mer om hvordan de kan få dere til å lykkes.

Mener også å ha hørt at det kan lønne seg og vente til mens nr 2 eller 3, kropp og psyke skal jo også henge med.

Trøsteklem

Skrevet

tusen takk for mangen klemmer og lykke til vidare...det varmar.

Nå venter eg på tlf(har venta i 3dagar) frå Haukland, der dei kan fortelle når me skal begynna opp igjen..slitsomt å venta...

Ha ei fin helg alle samen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...