Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Bare se vekk fra nicket..Siden min funker ikke, så får ikke byttet nick..Anyways..Har en 2mnd gammel sønn som kaver, grynter og vrir seg masse på nattestid. Virker som han ikke helt finner roen selv om han sover. Noen som har lignende erfaringer og vet hva det kan komme av? Holder på å bli gaaaal av å våkne til disse lydene=) Har ikke hard mage eller kolikk..
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Min sønn er også sånn (men han holder på hele dagen også). Han er to uker gammel. Grynter, stønner, kaver og vrir seg. Har avføring minst 4 ganger i døgnet. Virker som det er mest gulp og luft som plager ham til tider, men ikke alltid. Ikke lett å sove når han holder på sånn. Roer seg best når han ligger oppå meg -men blir ikke akkurat mye søvn av å ha en liten tass som romsterer og grynter oppå magen/brystet :-) Var vel ikke akkurat noen hjelp i svaret mitt, men synes det er greit å vite at man ikke er alene om det...
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Gutten min er 10 uker nå, og har holdt på med denne gryntinga helt siden fødselen, omtrent. Spesielt før han sovner om kvelden og når han våkner på morraen (og når han evt våkner på natta). Det er dette jeg våkner av, og vet at det er på tide å stå opp og varme mat til han... Når han sover sin tunge søvn midt på natten er han stille...
LilleStjerne Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har en sønn på 6 uker og han driver også med denne kavinga og gryntinga. Han ligger også og trykker som om han prøver å bæsje og han har avføring nesten hver gang jeg skifter bleie. Jeg skifter opptil to bæsjebleier om natten noe som er litt dumt for da blir han lys våken. Ikke lett å sove i det "bråket". :-) Jeg har ei jente på 2 år og hun laget ikke sånne lyder på natterstid så jeg må nok bare venne meg til at sønnen min er mer "bråkete" av seg. Som innlegget lenger opp så lager min også masse lyder på dagtid, det blir bare mer tydelig på natten når det er stille...
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Vår gutt laget og masse lyder om natta, gryntet og knirket, men han sov han men ikke mor.Så vi flyttet han inn på eget rom (vegg i vegg) da han var 6 uker og nå sover vi kjempegodt hele natten alle 3. Han er nå 3,5 mnd og har ikke hørt så mye grynting på ei stund.
It's all about me Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Har ei jente som er like gammel som også holdt på å drive meg til vannvid om natten slik. Alt forsvant av seg selv idet vi flyttet henne inn på eget rom, og nå sover hun til og med hele natten.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, han sover når han holder på slik, og når han er sulten, så smatter han=) hehe.. Så dumt at vi bare har 1 soverom (studenter). Får vel bare leve me det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå