Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Pappaen hentet dattra siste uka og hun hadde alt for mye klær på seg ute når det var +10 grad hadde ullsokker inn i vinter gore-tex sko og ulldress under parkdress uff måtte opp og si fra Skulle tro at de som jobber i bhg må kunne dette med påkledning.. men ble det kald ute da hva med dere
Snilse Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 De er kjempe flinke til å kle etter været i barnehagen til mini. Men ser at det kan være vanskelig med barn som ikke har nok variert tøy. Viktig å huske på at det er kaldt på morgenen og faktisk ganske deilig utover dagen. Hva i all verden skal de ha på seg når det virkelig blir kaldet, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 den pakledning hun hadde passet til morgenen denne dagen men ikke ettermiddagen da det var det at hun hadde alt for mye å velge av da tok dei på henne ALT for sikkerets skyld tror jeg da tok jeg hjem en jakke for dei hadde ikke noen valg hva skal jeg gjøre? selv jobbet i bhg tidligere synes alle var fornoyd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 hei. Jeg jobber i 0-3 års avd i barnehage, og sandelig er det ikke lett dette med klær, noen foreldre klager på for lite klær, noen på for mye klær, noen har bra med klær med seg, andre har dårlig med klær med seg.Noen barn er varme av seg, noen er mer frossene, og noen er aktive og løper mye runt, mens andre stter mest i dissa eller i sandkassa. Slett ikke altid lett å være personal i bhg heller..... Været kan være vanskelig, so hos oss i dag, vi gikk ut og det var 7 gr og regn, litt over en time senere var himmelen nesten blå, og nesten 20 gr i sola....... Så vi måtte kle av alle ungene, men noen ble hentet før vi rakk det, så de var varme ja. menn si gjerne fra dersom dette plager deg, men husk også at bhg personalet har mange mange mange barn å ta vare på, ikke lett å få gjort alt rett tid.....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 I bhg til Luke er de flinke, jeg foreller hvordan jeg vil ha det og de gjør som jeg sier. Dessuten er jeg en liten ull nazi og ped.lederen er det også, noe som gjør påkledningen slik jeg vil ha den.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, de er ikke noe flinke. Gutten min går på en 1-3 års avd. De sistedagene jeg har hentet han, har det vært 10 grader og sol. Da har de tatt på han vinterdress og viking goretex. Han har vært gjennomvåt av svette. Han er 2,5 år og sitter aldri stille, løper rundt hele dagen. Ser kanskje at de kler på de rundt 1 år en del klær for de sitter mye i sandkassa, men ikke en på 2,5 år som løper hele dagen. Har prøvd å prate med de om det, men de ignorerer meg totalt. Pleier å levere han når de er ute den første gangen og får da alltid beskjed om å ta han med meg opp på avd. for å skifte til det de vil at han skal ha på seg. Når det har regnet og det fortsatt er regn i luften, kommer han med regnbukse på og regnjakke i sekken, men får da beskjed om å gå å ta på han vinterdress UTEN regnebukse. Men, når solen skinner, DA tar de på han regnbukse. Får helt dilla jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 jøss, merkelig bhg, der ALLE voksene bifaller regndress i solskinn......høres rart ut. I min bhg har det også dkjedd at hun har hatt regnklær i solskinn, forde det regnet da de gikk ut, og så ble det sol, og de har ikke rukket å ta inn alle 23 ungene og skifte til noe annet enda......... Og DET er da lov, jeg mener, hvordan skal de får til det at alle har korekte kler til ethvert minutt??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 jeg er førnøyd med påkledningen i barnehagen.Men jeg har på dei gode myke klær.Aldrig dongri.Her går det i super undertøy og ull.Har en som er veldig varm og en frysepinne.Han varme har bare på seg super undertøy og vinterdress på det kalleste.Han andre har ull strømpebukse ullflees dress og vinterdress.Prøver å gjere det lettest mulig for dei i barne hagen.Dei har mange unger å kle på og det er mange forskjelige ønsker fra foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå