♥ DAME Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Min gjorde det på mandag da jeg var 2 mnd på vei ) Neste bilde blir tatt når jeg er 3 mnd, osv... Kjekt å ha ))))))))
ikø29 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei :-) Vi gjør det også men her blir det tatt hver uke ;-) Det er ikke sikkert vi kommer til å gjøre det hele tiden men det er da litt moro å ha :-)
Gullblomst Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp! Min mann tar bilde hver uke. Begynte i uke 13, og det er fasinerende å se at det faktisk ER forskjell fra uke til uke. Jeg er nå i uke 35.
Raspberry Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Kan tenke meg at vi også skal gjøre det om en stund, men jeg har ikke så lyst til å begynne ennå. Magen er nemlig kjempestor og oppblåst, og det viser jo ikke noen baby liksom. I dag er jeg 8+4. Søsteren min er gravid i uke 15 men magen hennes er mindre enn min. Pinlig synes jeg:(
Nøtt Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har tatt bilder annenhver uke siden uke 4. Men det er ikke mye forskjell på dem enda, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå