Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er igang snart med mitt 3 gjeldene forsøk, blir egentlig 5 forsøk men har hatt noen avbrutte. Har prøvd i snart 4 år, og begynner mer eller mindre å gi opp. Har heller ikke vært så aktiv her inne på en stund. Noen flere som skal igang samtidig? Begynner på spray den 2 november.
♣ Christiane ♣ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Loop Kjente igjen nicket ditt, synd å se at du holder på ennå du også. Jeg skal starte på spray 30.11, bare to dager før deg og har fått estimert uttak i uke 48( blir jo fort 49 med et par ekstra dager på sprøyter etc) Dette er min 4 icsi men mitt første forsøk på riksen. Har hatt 3 icsi + 2 frys på Aleris uten så mye som snurten av et blått kryss. Prøvd i snart 6 år så skjønner godt frustrasjonen din ang lang prøvetid. Hvor holder du til ?
♣ Christiane ♣ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Mente selvfølgelig spraystart 30.10, hehe Litt tidlig å begynne å surre nå liksom.
comma Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Skal ha uttak i uke 51, så det er jo ikke såå langt fra dere. dette er mitt 8. forsøk. Har holdt å med dette siden 1996. Men nekter å gi opp. Skal ha en baby en eller annen gang. Går på p-pille nå, og begynner på spray den 15.11. Kan jeg henge meg på dere??
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Christiane! Husker deg også .-) Er slitsomt å måtte prøve så mange ganger, men dette vil jeg få til. Jeg tenker slik at de som klarer det på normalt vis er normalt å prøve et år før de er gravide. så da kan man hvertfall ha 12 forsøk for å være på lik linje .-) Ja, da begynner vi så og si samtidig da, spennende! Denne gangen må vi bare klare det! Comma: Klart du kan henge deg på! Spennende dette her .-)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 glemte å skrive hvor jeg holder til, hehe. Jeg holder også til på riksen, så kanskje vi dumper borti hverandre. Har hatt alle mine forsøk der. Noen er hyggelige, mens andre føler jeg ikke bryr seg noe særlig. Legen sa at dette ble det siste forsøket uansett utfall, de kan da ikke mene det! Vi har da krav på 3 innsettinger. så visst dette blir avbrutt skal jeg stå på kravene. Klarer vi det ikke på dette forsøket blir det danmark på oss, der kan de forske litt på eggene mine å se om det er noe feil med dem. Jeg hadde visst svingenen eggkvalitet, men føler de ikke vet helt hva dem snakker om. Så vi får se hvordan det går.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, huff, 8 år er helt umenneskelig. Jeg har ikke forsøkt lenge i forhold til dere. Baby blir det uansett på oss om det blir på den ene eller andre måten. Hvorfor går du på p-pille foressten?
comma Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Loop Skal gå på p piller for å ta knekken på alle gamle egg som ligger i eggstokken. Sånt vi bare får frem ferske. Egga kan ligge i 4-6 mnd i eggstokken før dei blir modne sa legen på klinikk hausken når jeg var der til samtale. Så da håper vi at det gjør susen.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2008 Hei comma Spennende om det gjør susen! Kanskje jeg skulle gått på p-piller pga varierende eggløsning, hmmm, skal høre med dem. Hvor lenge må man gå på pillen da?
mamma24 Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Eg skal begynne på spray den 31 oktober. egguthentingen skjer rundt 1-3 desember. Er mitt første forsøk.Så eg er veldig spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå