Mango78 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er det vanlig å legge på seg en del mer når en er gravid med tvillinger mon tro? Noen som vet?
prins06+2til Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Finnes ingen fasit på det. Det er så mye som spiller inn. Om du har noen kg ekstra fra før trenger man ikke legge på seg noe mer. Om du er mye dårlig går man ofte ned mye også. Men om man ikke har så mye å gå på fra før av, så vil jo den ekstra vekten komme til syne. Det er jo dobbelt av nesten alt. 2 babyer på ca 3 kg. fostervann x 2 morkake x 2 hos noen, hos andre bare en. Jeg håper jeg legger på meg mest mulig for trenger det når jeg skal amme 2 stykker.
Mango78 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Tenkte at tvillinger krever mer energi enn enlinger, og at det dermed er vanlig å legge på seg mindre. Men det er jo dobbelt av alt, så det er kanskje vanlig å legge på seg samme antall kg som ved "vanlig" graviditet..... Uansett er det vel viktig å ha litt å gå på til en skal amme to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå