loffmusa Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Denne MAM flaksen skal vist være bra og forhindre at barnet suger for mye luft.. hva bruker dere som gir mat på flaske?? her er jenta 6 uker gammel..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Her bruker vi begge deler om hverandre. Men nå er snuppa 8 mnd da. Merker ikke forskjell på de flaskene når hun drikker.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Har kun brukt Avent, vært fornøyd med dem og har heller ikke hatt noe behov for å prøve noe annet da.
loffmusa Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 pleier å være sånn om man er fornøyd med et merke så er det ingen grunn til bytting. Jeg syns den MAM flasken virket utrolig kjekk,kan liksom skru fra hverandre alt for enklere rengjøring og jenta fikk mindre luft av den:) tror jeg går for å kjøpe inn flere av de flaskene:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Bare Avent her, superfornøyd me de. Var de som fulgte med pumpen, så aldri prøvd noe annet. Han tok de sååå fint!!
Dozer Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har brukt Avent til begge mine og er kjempefornøyd med de
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Solstrålen vår er 8 uker og forløpig flaskebarn.Vi har kun brukt Avent og er fornøyd med denne og har derfor ikke hatt behov til å prøve noe annet!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 vi bruker NUK flaska, ikke noe fancy med selve flaska, men smokken er anderledes og funker veldig bra mot luft her i huset ihvertfall:) også får man de i forskjellige størrelser, 125 ml flasker og 250 ml flasker, var veldig fint med de små flaskene i starten:)
It's all about me Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Avente har også slik anti-kolikk system. Men her nekter vesla å ta den.....eller Dr.Brown, hun skal bare ha Mam.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Her bruker vi Avent sine flasker! Meget fornøyd med de! Har også noen mam flasker stående her, men har enda ikke prøvd de!
Cala75 Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Bruker begge deler om hverandre. Fordeler og ulemper med begge: - Færre deler å vaske på Avent - Avent er enklere å måle opp og se hva som er igjen i. Dersom det er mindre enn 60 ml igjen på MAM flaska, så er det umulig å se hvor mye. Dessuten kan det være vanskelig å se hvor langt opp vannet når på MAM flaskene side flaska ikke er blank, men ganske mørk farge (bruker de blå siden jeg har gutt). - MAM flaskene har bedre flasketutt til gutten min. Bruker nivå 1 på begge og han søler mer med Avent. - Av og til lekker Avent flaskene. Dersom melka er for varm eller jeg ikke har skrudd igjen ordenlig (ikke for hardt og ikke få lite). - MAM flaskene er håløse i vannbad siden vann kommer inni sprekkene nederst også lekker det etterpå. Sånn det var det jeg kom av egne erfaringer :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Avent flasker fåes også i 125 ml flasker, for de hr vi Vi brukte begge om hverandre, men likte avent best
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker Avent-flaskene på dagen, og MAM-flaskene på natta. Det er fordi da slipper jeg å ta den ut av munnen, på natta er jeg så trøtt. Men jeg blander alltid vannet i en Avent-flaske; MAM-flaskene er så tykke, så kjenner ikke varmen gjennom. Begynner å bli så "dreven" at jeg kjenner med hånda utenpå flaska hva som er god temperatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå