Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har dere noen gang opplevd at barnet spiser MYYYYYE bedre når hun/han får de ferdig pakkene? Raper bedre, spiser fortere, fordi det er godt, og spiser mer uten pause for rap osv?
Ninemi Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kan ikke si jeg har opplevd det nei. Heller merket at hun ikke vil ha alt og at hun bruker lengre tid på å drikke det. =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Gir bare de ferdigblandete i nødstillfeller, da det blir så veldig mye luft og skum inni flasken. Nå spiser Jonas veldig godt og fort, og elsker melken sin selv om det er den som lages selv.
tuppa & litjmor Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Bruker egentlig hipp, men av og til drikker hun den ferdigblandede nan. Den er grei synes jenta her, men kaster opp av mme av pulver nan.
AmExx Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har kun gitt mme to ganger. så har kasnkje ikke den beste erfaringen. Men sist gav vi av ferdigpakkene, og hun er en gulpeunge. Ikke bare spiste hun vanvittig mye, men hun gulpet heller ikke så mye den dagen. (Hun fikk første og andre måltid med mme). Så ja, hun spiste nok mere, og gulpet mindre!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Kort fortalt så har jeg jo slite en stund med magen hans og den spisingen,, Alltid opp og ned. Og det er faktisk lenge siden jeg prøvde ferdig pakka sist, men gjorde det idag igjen og 160 ml rant ned på 10 min... og han skrek ikke, rapa godt og gulpa bitte litt bare (det fordi jeg rota rundt med han....) Virket liksom som om han var så fornøyd.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 HELT enig:) Har bare gitt mme i 2 uker nå, han er straks 5 uker gammel. Og han spiser mye mer når han får ferdig pakkene, pluss at han ikke skjærer grimaser i begynnelsen som han ofte gjør når det er fra pulver. Blander riktig med pulveret, så man skulle jo tro at det var helt likt
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ja du skjønner, jeg bynte å tenke tilbake til sist jeg brukte fardig pakka, og da drakk han 200, altså hele flaska på 20 min:O Seriøst, da fikk jeg nesten sjokk.... Men er enig, når man blander riktig, skulle man jo tro de ville like det like bra da.... Min også skjærer grimaser, eller brekker seg noen ganger, og det er ikke for at han ikke vil ha mat.... Hmmm Kan jo bli dyrt om det viser seg at han kun vil ha ferdig pakka hehe
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, han brekker seg han også innimellom. som regel når han får de første dråpene i munnen, men han ER sulten, bare vil ikke ha det som er på flaska - som da alltid har vært pulver-NAN. Veldig dyrt ja:P Var i Sverige på søndag, der kostet ferdig pakken 6,50kr - så tok med meg en 6-7 stk bare for å ha, dumme dumme meg, allerede brukt opp de
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Kødder du? LØØØØØØØPE Å KJØPE!!!!! Jeg skal seriøst prøve en hel dag med det og se... Du skjønner, jeg ga han pulver NAN igjen ista når vi kom hjem, og vet du, han sovnet og ville ikke ha mye.. Så drakk han jo opp til slutt, men det tok tid, og da skrek han etter mat rett føre altså... (vi bada) Hmmm.....
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror guttene våres er ukjente tvillinger, for høres akkurat ut som Max:) Han også "nekter" å ta flaska hvis det er pulver, men gjør det til slutt fordi han er sulten. Ligger der i noen minutter med munnen strengt lukket og ser sint ut.. Ja, angrer veeldig på at jeg ikke kjøpte mer, så på Meny i stad at der kostet de 12kr stykket, er jo helt vilt. 200ml er jo ingenting.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 hihi dusier noe der, seriøst, takk det samme, de er helt like;) det å stenge slusene jadda, det har han gjort maaange ganger ja hehe:P Ja et er helt vilt når man kan reise 1 time og få det til halve prisen!! Jeg skal seriøst ta meg en tur en dag... Må vente til over neste uke, da er det 2*3 mnd'rs kontroller, en på HS og en på ullevål, så får komme meg over det og;)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, tror jeg får varme opp en flaske pulver og en flaske ferdig en dag og se om jeg kan smake noe forskjell på dem:P Ja, var ikke klar over at de var så dyre i Norge, sukk - hvorfor er de så praktiske og så mye bedre:P
Mamma&Eirik Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Prøv med maltekstrat i melken. Da får den en søt smak og kanskje de drikker pulvermelk da. Er jo en god del billiger å bruke pulver...
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Malten gjorde ingen forskjell når vi brukte det sist her.... Og det brukte vi pga magen hans!!! Så jeg har kuttet ut alt sånn etter å ha gått til kiropraktor!!! Men det er jo en ide for de som kan trenge det!!! Det var bare litt rart at han drakk ssååå mye bedre på det ene måltidet igår som da var ferdig nan.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå