Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ellers skal jeg si M* Prinsesse Maria Victoria *M..? Ganske slitsomt sånn du holder på nå, bare sier i fra.. Jeg har selv byttet nick flere ganger, men blir bare litt tragisk når man sier man skal ha trillinger for deretter å påstå at man venter Maria Victoria osv.. Historier på historier. Og ikke gidd å late som du ikke skjønner hva jeg mener.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Whatever... La nå folk få styre på så mye de vil, går bare utover deg selv dersom du gidder å irritere deg over det. Kanskje hun heter Maria Victoria selv...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Kjære Mamman til Ava! Nei, jeg har sagt det igjen og sier det en gang til: Jeg kan ikke få en jente som heter Maria, fordi jeg heter det selv;-) Med dette nicket mente jeg "meg selv" jeg heter Maria Victoria, og fordi jeg het lille prinsesse i det forige nicket mitt, la jeg på det;-) Beklager hvis du misforsto, var absolutt ikke meningen og forvirre, men trodde dere skjønte det!:0
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Tre prinsesser og en prins, der tok du ordene rett fra munnene min;-) Vi skrev visst innleggene omtrent samtidig:D
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Du er nok dessverre avslørt - for hvert nye nick du har dukker fortsatt "Gull og Sølv" opp på profilen din.. Og for en tid tilbake hadde du et innlegg hvor du lurte på å kalle datteren din Maria.. Uansett, skal ikke si noe mer. Du gjør hva du vil..
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Ja? Er det så rart da? Jeg het jo Gull og sølv før!! Men så byttet jeg.... har du noe problem med det? Og JA jeg vuderte og kalle en datter Maria, men jeg og mannen fant ut at det ikke var så fryktelig lurt, av ulike årsaker! Snakk om og være nysjerigper du!:0
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 La oss bare legge denne ballen død, nyt graviditeten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå