Anette og Miss Sofie Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei hei jeg er 24 år og har ei jente på 10 måneder (og samboreren/pappaen på 28år men han jobber på dagen), vi har tenkt å være hjemme frem til sommeren og har veldig lyst på en lekekompis. Vi bor i en stor leilighet på Saupstad med mange muligheter rundt her. Min plan er å være litt på åpenbarnehage sånn at de får være med flere barn, leke ute, leke inne, gå tur (skal kjøpe en tvilligvogn sånn at vi kommer oss litt rundt), åpen gård, åsså kommer det jo litt ann på alderen på barnet ditt, men man kan bake, hjelpe med litt mat, tegne, male, lese osv. har jobbet i barnehage før jeg gikk ut i perm (så har erfaring fra det + barnevakt og sofie), og skulle egentlig begynne nå igjen men barnehagen vi fikk til Sofie var så stor med mange små barn og få voksne så følte meg ikke helt klar for å sende henne i en så stor barnehagen. så da skal vi være hjemme, og har du ett barn som trenger en dagmamma så er det bare å ta kontakt så kan jeg jo si litt mere om oss. [email protected] tlf 97429284 Klem fra Anette og Sofie
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Har sendt deg en e-mail...
Anette og Miss Sofie Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hei hei da har vi mest sansynligvis fått dagmamma barn etter nyttår. men frem til jul har vi ikke så mye å finne på så tenkte at om noen trenger frem til da så er det bare å ta kontakt. kan også passe sånn akutt om dagmammaen du har er syk en dag så kan jeg passe barnet ditt:) eller om du bare ønsker litt fri eller avlastning en dag. (har nå kjøpt en tvillingvogn, og skal skaffe stol, leker har vi litt av, og står for mat. må ta med bleier og eventuelt morsmelk erstatning og flaske/ kopp) pris kan vi jo bli enig om:) har også mulighet til dette etter jul sånn en dag nå og da. tlf er jo som sakt 97 42 92 84 eller [email protected] Mvh Anette
Anette og Miss Sofie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 bare dytter denne litt opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå