Gå til innhold

basson kombivogn?

Prinsesse+en_til_i_magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en basson kombivogn 2006 modell, og lurer på om det er noen som har erfaringer med denne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv hatt en Basson Roma (duo kombi) 2002 modell. Den er romslig og fin, pen og se på og god kvalitet. Den har kun rustet der den har fått slag mot understellet slik at overflatebehandlingen har blitt skrapet og hjulene har jeg kun pumpet en gang, det var etter at den hadde stått ubrukt i tre år. Det eneste er at kalesjen har blitt solbleket, men den har stått mye ute i solen og har jo endel år på nakken.Trekket holder vann ute godt og har man beintrekket på i tillegg til garasjen så behøver du nesten ikke regntrekk.. Nå bruker jeg den som sovevogn i barnehagen for mellomste-mann. Har du lyst på en slik tradisjonell vogn synes jeg de er et godt kjøp! Bagen på duoen er veldig stor, har brukt den til babyene til de har vært godt over året, og det er ryggstøtte i bagen slik at de etterhvert kan sitte opp i den. Så jeg hadde heller sett etter en duo enn en ren kombi med mykbag.

Skrevet

Prøvde ei venninne sin og syns denne er veldig tung og stiv.. ikke så veldig fin å se på heller etter min smak..!

Hvis du vil ha noe i denne duren ville jeg heller valgt Emmaljunga smart Duo. Den har omtrent samme pris, er finere og lettere å manøvrere:o)

Tror d er mellom 5000-6000 (nærmere 5000) For vogn me bag, sportsdel, kjørepose og stelleveske.

Skrevet

Takker for svar :) Jeg har fått tilbud om å kjøpe en lite brukt 2006 modell, til en billig penge. Så var derfor jeg lurte :)

det er så mange som sier så mye forskjellig om denne vogna, så visste ikke helt i hvilken reting jeg skulle høre :P

Men jeg tror nok jeg går for denne vogna. Hadde nok ikke kjøpt den ny, men synes det er greit når jeg får den billig.:)

får jo bare prøve seg frem :)

Skrevet

Jeg har en 2006 modell,bruker den til nr 2 nå.Fikk den hos svigers til nr 1. Veldig behagelig synes jeg, stor bag og handlekurv. Er ikke helt fornøyd med sportsdelen,så kjøpte heller sportstrille når ungen var stor nok til å sitte i den. Synes ikke den er stygg å se på jeg...

Skrevet

liker den godt jeg..brukt dn i snart 3 år og like god..var vl best i test i 2006 tror jeg.

Skrevet

Basson Roma, Duo er en knall vogn. Har en 04 modell og skal bytte den ut med en nyere mod etterhvert. Den vi har i dag er godt brukt av 2 barn (+ i bhg) og vi kjøpte en spirit som akulle erstatte sportsdelen på basson vogna, men angrer faktisk. bruker heller basson og lille liger bedre å sovbe i basson enn i spiriten....

Skrevet

Vi har en basson roma duo -04 modell som vi har brukt til ett barn. Er kjempefornøyde med den; den er god å kjøre, lett, pen, god plass i bagen og behagelig for barnet. Kommer til å bruke den til nestemann også!:o)

Skrevet

Jeg er enig med hun som sier den er tung og stiv. Ikke er den særlig pen heller, men det er jo min sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...