Gå til innhold

Det var det....

Mnn82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som var så heldig! Første måned etter å ha sluttet på pillen ble jeg gravid! Vi som trodde det kom til å ta litt tid....tenk at jeg var så heldig å bli gravid med en gang!!! Men det var frem til for to dager siden da jeg var på innvendig ultralyd og fikk bekreftet spontan abort etter 6 uker og 3 dager! Det var det... Vi er begge veldig triste, men samtidig sa jo legen at det er slikt som skjer. Ifølge legen kunne jeg å bli gravid igjen allerede om en ukes tid sa han, ettersom han så en masse egg som var på vei til eggløsning! Alt hadde gått etter boken sa han og nå vet jeg hvertfall at kroppen virker... Kvinner som har spontan aborter har vist mindre sjangse for å få barn med misdannelser og down syndrom sa han.. Så var det påan igjen... Jeg får trøste meg med at jeg ble gravid kjempe fort... Men jeg er fremdeles så trist... Bare det å se en baby gjør at jeg får klump i halsen...hvor lenge kommer det til å vare? Etter jeg hadde vært hos legen gikk jeg inn på narvesen for å kjøpe vann, og der hadde de selvfølgelig kampanje for bladet Gravid...festlig!

Uansett...det var det. Jeg som akkurat hadde begynt å glede meg til å bli mamma, til magen skulle vokse, og ikke minst å få en sommerbaby! Trist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... så utrolig kjipt når det står på og man er midt oppi det.... Men det går over!!!! Og så utrolig bra det legen sa med nye egg rett rundt hjørnet..!!! Om en måned er du sikkert gravid igjen skal du se!

Hev hodet og prøv å se fremover, husk også at dette skjer med utrolig mange av oss.. vi går jo rundt på jorden likevel:-) men jeg vet hvor kjipt det må føles for deg akkurat nå, prøv å gjør ting du liker og tenk på noe annet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...