MilleMamma84 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Var en frisør som sa dette til bestemora mi. Altså sånn vanlig balsam f.eks Define, og ikke leave-in-balsam? hmm...skeptisk...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg brukte en periode dyr shampoo og balsam (egentlig condition), hvor jeg kunne la balsamen være i håret. Men har aldri hørt at det brukes ved billigere balsam. Ellers så kan man la hårkuren bli sittende i.
MilleMamma84 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, jeg kan ikke skjønne at det skal være bra... Det ville jo stått på om det gikk an. Aner ikke hva ph-verdien er engang....
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vanlig balsam skal man ikke ha i så lenge nei!! kan gjøre mer skade enn nytte!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg fikk beskjed på frisøren om å la balsamen være i over natten de gangene jeg virkelig trenger skikkelig "reparasjon". Samme for hårkurer.. Har ekstremt tørt og grovt hår da..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 MEN det er vel ingen frisører som anbefaler butikkshampo/balsam uansett.. ?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Det gjør ingenting om man har balsam i håret over natten. MEN, ikke bruk butikk produkter uansett. Det er ikke bra. Fullt av silikon, og masse dritt, og pluss at de er vannet ut. Balsam reparer ikke håret. Det lukker kun skjellaget, sånn at det ikke kommer støv og forurensing osv inn i hårstrået. Kur er det enste som reparer tørt eller skadet hår. Men som sagt det gjør ingenting å sove med balsam, selvom det ikke gjør noe mer nytte enn om du skyller etter 3 min. Kur er kjempefint å sove med, for da for den trekt seg ordentlig inn i håret. Hilsen en frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå