Gå til innhold

Erfaringer med HH dress "Mount Skisuit"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaring med dressen Helly Hansen Mount Skisuit? Vanlig pris hos G-sport er 999,-, men den er på tilbud til 499,- nå. Den virket veldig lett og fin i forhold til andre HH dresser jeg har kjent på. Hadde forsterket stoff i rompa. Har en tass på snart 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jentene mine har forresten hver sin rosa explorer til barnehagen og hver sin todelte HH dress til vinteraktiviteter.....

Skrevet

For 10 år siden jobbet jeg i en utebarnehage, der var ungene ute absolutt hele tiden - vi hadde kun en lavvo og utedo.

Dette var før det plutselig ble "vedtatt" at Reima var det beste (orker ikke engang å gå inn på den tåpelige debatten), og de fleste ungene brukte HH dresser og regntøy. De var varme og tørre hele dagen, og jeg tror ikke akkurat kvaliteten har blitt dårligere med årene så jeg hadde absolutt slått til på et så godt tilbud :-)

Min lille tass er bare 4 mnd, men jeg går for HH etter hvert her på det våte vestlandet.

Skrevet

Jeg har en av disse Explorer Playsuit (parkdress sier nå jeg da :-) og synes den er både tung og stiv. Veide den faktisk og den var 20% tyngre enn alle de andre dressene vi hadde hjemme. En reima og en ukjent merke fra G-sport.. Dessuten er den ikke vanntett men skal være vannavvisende. Det er den ikke...

Skrevet

Jeg har allerede en Reimatec dress som han skal bruke, og ja det er snakk om barnehagen....Men siden denne var så OK pris på, så lurte jeg på å ha den som ekstradress evt. Det sto at den skulle være vanntett. Jeg tror også de hadde den Explorer Playsuit på tilbud, men denne synes jeg også virker veldig tung og stiv. Junior lærte å gå for bare 2 måneder siden, så jeg ønsker en lett og god dress. Andre som har noen erfaringer med denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...