Gå til innhold

flere som har turbo-baby..?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare meg som ikke er vant til barn....;) det går i ett fra morgen til kveld, litt dupping innimellom ( da rekker jeg trekke pusten) hun er 6,5 mnd og krabber som en vind, drar seg opp etter sofaen (blir mye knall og fall..) nekter å ligge på rygg, så kan ikke bruke stellebordet lenger! Et slit å ta på bleie og klær mens hun krabber og vrir seg! har ikke så mye tid til å sitte på fanget å kose..:(

Men hun er veldig blid og ler mye, mamma og pappas lille propell:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, høres ut som om du har hendene fulle ja;) lille tassen min er bare 3 mnd, men han er også veldig mye våken og er veldig aktiv, men han er jo ikke mobil helt ennå, så han kan ligge i ro, emn jeg må ofte slippe alt for å underholde ham med rangler og slikt når han syns babygymmen er kjedelig:p Han ert alltid blid, så lenge han ikke er sulten eller trøtt, og smiler og skravler fælt;) Jeg syns det er veldig kos, men jeg verdsetter virkelig de stundene han sover, får liksom ikke gjort noe ferdig når han er våken:p

Skrevet

Her og. guttener 6 mnd og 2 uker.

1 uke før 6 mnd lærte han seg å sette seg opp, og 1 uke etter 6 mnd var krabbingen i boks. Han reiser seg heldigvis ikke enda det er nok som det er. Kommer sikkert til å gå tidlig, det beste er om han kan drøye det en god stund enda:) Han har hvert tidlig ute hele veien han her, og etter å hatt en veldig stille og rolig gutt først så er dette en utfordring.

Heldig vis har han begynt å sove godt på dagen, frem til 4 mnd sov han kun 30 min dupper, men etter det så lærte han seg å snu seg fra rygg til mage og forflytte seg litt så nå sover han 1,5 t pr lur, holder på å få til kun 2 lurer i løpet av dagen, men det hender han våkner fryktlig tidlig så da må vi ha 3, men da blir det en veldig kort en

Skrevet

jepp, turbo dagen lang her også:-) Jeg synes det er morsomt å ha en aktiv jente:D bortsett fra bleieskift....det er en veldig slitsom kamp!! Tror kanskje vi begynner med up&go snart, men er det ikke venskelig å få av bæsjebleie da??

Skrevet

Bæsjebleiene river du jo bare av i sidene. Trenger ikke å dras nedover beina...

Skrevet

Det innlegget var som å lese om min egen hverdag.. Snuppa begynte å åle seg fram rundt 6 mnd, og etter det har det bare gått slag i slag. Er jo såklart utrolig moro å se den store utviklingen- men kan vel si at det er godt å slappe av litt når hun sover de små lurene sine hehe. Hun er heligvis veldig flink til å leke med seg selv, i lekegrind -reiseseng da kan hun drive på uten å slå seg:) eller på golvet. Men leker hun på golvet kan jeg ikke drive med så mye annet enn å se etter hva hun driver med, da det er spesielt morsomt å reise seg der det ikke er lov.. På stellebordet leker hun med tannbørste, badeand eller noe annet den lille tida hun må ligge nede for bleia.. Jepps, tør nesten ikke tenke på hvordand et blir når hun har lært å gå hihi.

Skrevet

Ja... her går det i hundre.. Vesla begynte å krype når hun var bare 5 mnd, nå har hun blitt 7 mnd og suser rundt i hele leiligheten og er helt ustoppelig. River ned bord og stoler og styrer på noe voldsomt hehehe Er jo morro, men slitsomt også.

Eneste tida hun er rolig er når vi ser på drømmehagen klokka halv seks hihi

Vanskelig å få i henne mat også - har jo ikke tid til å sitte stille! Men hun er heldigvis som din - en ordentlig solstråle, gråter bare hvis hun slår seg ordentlig:)

Skrevet

Her også er drømmehagen populær!da ler hun til tvn iblant!:)artig.

mi har heller ikke tid å spise, har drevet med grøt leeenge og fortsatt ikke det minste intr i mat..men det kommer vel, hun burde jo bli sulten så mye som hun styrer!:)

Skrevet

signerer!!!

full rulle, fra hun våkner til hun legger seg. har så vidt tid til å sove dupp!sover kun 30-40min dupper, så jeg må ut å trille en tur i løpe av dagen slik at hun sover litt lengre (ingen som har vondt av det da...). hadde vært deilig om hun hadde sovet litt lengre, så man faktisk rekker å sette seg ned og puste litt, hehe. har jo bare fått ryddet stua før hun er i gang igjen:) men i likhet med dere andre, har jeg ei blid jente (foruten når tennene kommer). er litt frustrert nå om dagen siden hun kun kommer seg bakover...opp i krabbeposisjon, føttene susere av sted, men hendene vil ikke følge med - stakkars tuppa mi!

Skrevet

Signerer denne...

Full rulle fra 5 mnd. Er 9 mnd og går nå, må passes HELE tiden...knall og fall! Men er moro også da:)

Skrevet

Da skal jeg løpe ut å kjøpe den komboesken på rema med up&go bleier:D Visste ikke at de kunne rives opp i siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...