mastermind Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Vi er invitert på gratis weekend-tur når snuppa er et år. Hadde dere reist? Gruer meg veldig på å la henne vere alene hjemme med barnevakt.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kan du spørre noen i familien da? Lillegutt er 3 mnd og han har hatt ferie hos farmor og farfar fra fredag kveld til søndag morgen, gikk kjempefint! Vi skrev en liste med alle ting vi følte var viktig for dem å vite, og snakket med dem om rutiner og hva han likte å gjøre, hvordan han spiste best o.l. Det er viktig å tenke på seg selv og sin egen velvære også, så jeg syns dere burde dra og kose dere:) Gullet deres har godt av å være litt sammen med andre i ny og ne å Godt for sosialiseringen:) Be barnevakta sende bildemeldinger på mobilen til dere, og sende mel når gullet har sovnet/stått opp og lignende, da føler man seg veldig trygg med en gang:)
lille sprelle Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 bare lag en tydelig "oppskrift" på babyen (hva babyen liker å spise, måltidsrutiner, soverutiner osv) så må vel det gå greit! Selvsagt med en person som er kjent for den lille som barnevakt. Jeg har ikke hatt behovet enda, men når det blir behov, så kommer jeg til å gjøre det. Hva med å begynne med en natt litt før helgeturen som "oppvarming"?
mastermind Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 har mange tanter og onkler som stiller opp.
arena Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Å, så heldig dere er! Kunne ønske vi hadde noen som kunne passe vår lille Stomp, sukk.....
NrToKomIJuli Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Helt enig. Jeg hadde reist på flekken hadde jeg hatt noen til å passe småtten... Er kjempemisunnelig på de som har noen som stiller opp.
Trulte76 Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 hadde jeg hatt ei banrevakt jeg hadde stolt på, så ja jeg hadde reist:) Men jeg hadde helst plassert min med en av besteforeldra jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå