Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Fordeler og ulemper med den du har?
litenjente-litengutt Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har OTH urban jungle. Så har vi også en McLaren trille som vi er kjempe fornøyd med.... Jeg er så fornøyd at jeg ikke har noen ulemper eller kritikk angående disse vognene. Så jeg føler vi har den beste vognen og den beste trillen vi kunne hatt for våres bruk:)
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Har Bugaboo Cameleon til snuppa på 14 mnd - bare fordeler, ingen ulemper, he he;o) Jeg er i allefall super-fornøyd med vognen vi har brukt siden Milla var nyfødt. Hun sover kjempegodt i den, den er lett og god og trille, lett å legge sammen/slå opp og tar liten plass i bilen - i tillegg er den jo kjempetøff da;o)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har OTH Urban Jungle, er veldig fornøyd med den Kjempegod å trille, lett og veldig enkel.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har carena sprint og er veldig fornøyd med den. Det er plass til både storesøster på snart 3 1/2 år og lillebror på 14 mnd oppi. De sitter i tog, storesøster bak på ryggen som kan legges helt ned og lillebror foran. Det er god plass under og korga kan tas av, jeg kan faktisk legge bagen oppi, så det ser ut som en kombivogn, regulerbar fotstøtte og den som går over bena, regulerbart håndtak, lett å legge sammen og ta opp, fin vogn i flere farger, lomme bak på kalesjen. Billig vogn. Eneste ulempen syns jeg er at den er litt brei, og den er litt lang når man legger den sammen pga den brettes ikke dobbelt over seg selv. Den brettes med fotbrettet rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå