Gå til innhold

Til dere som har en liten fra før i "vognalder":


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GT tvilling her, den er lett og enkel! skal ha softbag i!

 

så skal jeg få bag til min gamle oth vogn, åsså kan vi jo alltids ha tralla som ekstravogn til eldste mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tette fra før (1 og 3 nå), og har brukt phil & teds enormt mye. Er superfornøyd med den, og gleder meg til å bruke den til baby og mellomste igjen! Det som er så greit er at den både kan brukes som singelvogn og søskenvogn, den er kjempelett og blir liten sammenslått!

Anbefales på det sterkeste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min venninne kjøpte en One Three Hill, Urban Jungel tvilling/søsken vogn da vi fikk barn samtidig mars 07. Denne har jeg kjøpt henne ut av, og stor gleder meg til å trille i barnehagen med denne vogna. Her kan jeg ha storebror i sportsdel ved fra meg og lillegull i bagen høyere opp vendt mot meg. Elsker denne vogna, men den er dyr!!! Vi kjøpte den brukt for 8000kr....

 

Ellers kan jeg jo alltids spandere på oss et søskenbrett til Qunnien vår også da, men jeg tror ikke gutten på 2 år gidder stå hele veien til/fra barnehagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vognen har vi vært å sett på.http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnevogner

Det er en tvillingtrille/søskevogn der den eldste sitter vendt fra deg men den minste ligger i en hardbag slik at barnet kan se deg. Det er åsså anbefalt at barnet skal ha visuell kontakt med den som triller vognen, i hvertfall frem rundt seks mnd alder. Bagen er lett å fjerne. Siden det hos oss er begrenset hvor mye søskevognen vil bli brukt(førstemann ska jo i bhg etterhvert) så er pris/praktisk bruk avgjørende. Rundt 5500 kr, ny! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne av meg kjøpte brio twin, til sine to tette (2 år forskjell). Hun solgte vogna etter et par mnd fordi den ble altfor trang, samt at det ble for lavt under skyggedelen til storesøster....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, damer. Ikke lett dette her.

 

Jeg slet med å finne den "perfekte" kombivognen til vesla, og har etter 3 stk fortsatt tro på at det finnes en bedre. Så å finne den perfekte søskenvognen blir vel ikke enkelt heller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...