Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har bestilt baby klær fra H&M shop? Er det samme klærne som er i de vanlige butikkene? Hvordan er de i str i forhold til feks Lindex? Har kjøpt noe klær fra H&M som jeg syns har vært normal i str, men arvet endel klær som er kjøpt for noen år siden og disse har vært veldig ujevne i str- noe smått og noe veldig stort... Syns også klærne fra H&M har krympet litt i vask. Noen med erfaring???
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Klærne de har på HM.com er de samme som de har i butikkene! Synes det med str varierer veldig fra plagg til plagg og butikk til butikk! Men tror kanskje hm og lindex er noenlunde like på str.
2hærligegutter Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Syntes H&M er små i str, men det gjelde også netbutikken, er jo de samme klærne, og så krymper de i vask
Erisa* Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 jeg syns de er ganske normale, jeg , mens name it er store i størrelsen. Så det kommer vel an på hva man sammenligner med. Men ganske lik str på hm og lindex, kanksje lindex er bittelitt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå