Gå til innhold

Bestillt meg vogn :)

Anbefalte innlegg

Mye en kan få gjort på natta når en ikke får sove. Jeg bestillte meg vogn fra Nederland kl 0400 i natt. Føler meg helt tussete i dag. Det er den første tingen vi har kjøpt til babyen, og det ble en Bugaboo denim :) Nå må jeg bare finne ut hvilken farge jeg skal ha på vognposen. Har etter hvert skjønt at det er mye som må kjøpes inn, og det er vel like greit å begyne ett sted. Resten av de store tingene blir arvet og lånt, men det er jo masse små ting som skal på plass før babyen kommer.

Er det flere som har begynt å bygge rede nå. Vi har jo to barn fra før, men de er 15 og 16, og der er ikke mye vi har spart på fra deres småbarnstid.

Spennende tider, men det kan jo bli dyrt hvis jeg skal fortsette å være våken på netterne, hahaha

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138858281-bestillt-meg-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei har ikke klart å styre kjøpe trangen jeg nei...

mitt første barn, og elsker og gå å kjøpe små søte klær..

har også bestilt vogn (mest fordi det var 2 mnd lev. tid)

også syns jeg det er en fordel å fordele de store kostnadene litt utover,

er jo snart jul også og har 20-30 julegaver å kjøpe :s blir fort dyrt

Gratulerer med vognkjøp, Stine! :) Artig! Jeg fikk telefon i dag tidlig fra Barnas Hus om at vogna vi har kjøpt (TFK Joggster Twist) har ankommet butikken og kan hentes i dag om vi vil. Moro. :)

Føler jeg har kommet et stykke på vei med redebyggingen nå. Vi kjøpt inn bilstol (MaxiCosi med base - kjempefornøyd!). Voksipose har vi gjemt fra førstemann - har vasket dundyna og farget og vasket trekket. Klær har vi vært heldige og arvet masse av, i tillegg til at vi har litt fra førstemann som er sju nå. Klærne er vasket og tørket og brettet - og lagt på plass i nyinnkjøpte kommoder på soverrommet vårt, sortert etter størrelser fra 50 til 92 (!).

Det vi mangler nå er stellebord, vugge og seng. Stellebord må bli Ikea sitt vegghengte som kan klappes sammen - for vi har ikke plass til noe annet på badet. Må ha stellebordet veggmontert over badekaret. Seng vet jeg ikke helt ennå. Mulig vi får låne, men hvis ikke må jo den kjøpes. Madrass må vi uansett kjøpe.

Noe skal man jo fylle de siste tre månedene med også! :) Dere andre da? Hvordan ligger dere an?

PS. Bekkenløsningsplager er hovedgrunnen til at jeg allerede har vasket og gjort klar klær osv. Greiere å gjøre det nå som jeg ennå har sjans til å løfte på en kleskorg osv. :) Hadde nok ventet litt lenger hvis jeg hadde vært sprek.

Jeg var å kjøpte meg vogn i går på Barnevognhuset Rudo Helgesen i Strømmen.

Fant ENDELIG en vogn som passet til mine spesifikasjoner. Jippi.

Som 3 gangs mamma og med god erfaring i vogner så visste jeg hva jeg ville ha..

3 hjul

Romslig bag

HØY

Teleskophåndtak

Stor handlekurv

Mulighet til å klipse på bilsete

Gjøres om til sportsvogn

Alt dette fant jeg i en og samme vogn og i fargen jeg ville ha, svart!!

Vogna heter ABC Rodeo! Men det finnes også e helt lik vogn på markedet, laget ved samme fabrikken.. men den heter Brio Sing. Kanskje mer kjent for dere.. Samme pris og alt!

Tror jeg skal bli kjempefornøyd med denne vogna altså!!

Jippi

Glemte å si at jeg og kjøpte med bilsetet som kan klipses på vogna og dunpose med saueskinn i ryggen fra Troller (nesten helt lik den fra Odenwälder bare halve prisen)

MEN.. Jeg finner søren meg ikke noe stellebord som jeg liker.. Helst uten badekar på toppen og som ikke er veldig dyp.

Ja jeg vet akkurat hva jeg vil ha.. Mulig den fra Ikea kan passe??

Annonse

Jeg handlet på babytrader.eu, og betalte med paypal. Virket som et greit opplegg, men jeg har jo ikke fått vogna enda ;) 50 euro avslag på første ordre, og ca 30 euro i frakt. Skulle kjøpe bilsete og, men de hadde ikke det setet jeg skulle ha, inne. (Maxi coosi).

Ikke akkurat lett dette med vogn, mye som har forandret seg siden jeg hadde små sist, og da arvet jeg jo allt. Krysser fingrene for at jeg har gjort et bra valg.

Det med stellebord har jeg og sett på, men finner ikke noe som passer mitt behov (til en akseptabel pris), så jeg tror nok vi bygger en god benk på badet, med hyller, og har et separat badekar til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...