anneli84 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 http://www.viktoria-dahl.net/ hjemmeside til minne om viktoria dahl. hun ble ett døgn gammel. og alt er beskrevet så utrolig bra. alt fra svangerskapet, fødsel, livet og begravelsen. jeg bare gråter og gråter. uff a meg.. så utrolig trist. og i tillegg mister hun en gutt senere. dør i magen, så hun må føde dødt barn. stakkars kvinnemenneske
Trulte76 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke hvorfor jeg gjør meg selv så vondt å lese om sånne triste ting. Helt vondt inni meg nå. Og ekstra ille er det å lese slike triste historier når jeg selv har en liten baby. Hvordan overlever de den sorgen?
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg får meg ikke til å trykke på linken som er lagt ut. Jeg orker rett og slett ikke.
anneli84 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 ja det er ekstra ille når man har ett lite barn selv, og vet litt hva taper er liksom. er helt sykt. vet ikke åssen jeg hadde taklet det... og du som ikke orket trykke på linken: helt forståelig. er ikke noe koselig lesning.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Denne familien var en stor hjelp for meg mens jenta vår var dødssyk. En stor støtte og kunne prate med de om følelsene og opplevesene. Siden vi gikk igjennom det samme.. Men er en sterk side. og er ikke for alle
MaybeAgain Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 For en vakker og trist side. Jeg gråter og gråter.... Tror jeg må gå og "knipe" litt på mine to små søte - dette ble sterk kost for en hormonell tobarnsmamma.....
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 ja har lest den historien før.. så utrolig utrolig sterk historie... Jeg kjente meg igjen.. for oss gikk det heldigvis bra.. og det minner meg på hvor utrolig heldige vi har vært.. Jeg føler med de i tapet av datteren..
kitty08 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 huffameg. tåååååårer her. Glad jeg ikke leste dette mens jeg var gravid. Er veldig veldig takknemmelig for å ha ei frisk jente! Føler veldig med dem.
anneli84 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2008 ja det er utrolig sterkt og ikke alle-manns-lesning.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Så utrolig grusomt... Får helt vondt i hjertet.
mizz25 Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Huff... nu gråt æ... for en vakker å trist historie :-((
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 uff nei eg kan ikke ta å lese det!! jeg kan av og til føle at eg må "oppsøke" triste saker, og jeg vet godt hvordan jeg blir no.. uff uff!!
millie+2klumper Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Uff..dette skulle ikke jeg ha lest. Klarer ikke å slutte å gråte jeg no. Har mest lyst å bare gå inn i sengen og hente gutten min og knuge han inntill meg.. For en vakker liten prinsesse hun var..
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Off, trenger ikke lese teksten engang jeg, griner bare av å lese det dere har skrevet.. Kan ikke tenke meg å leve uten lille gullet mitt og skjønner ikke hvordan man skal klare å komme seg gjennom noe sånt.. Huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå