Gå til innhold

Skal jeg hoppe i det?

Dagros med gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i mai, var da 8 uker. Gledet meg stort til en ny runde med en voksende mage, men så gikk det altså galt. Sommeren ble hektisk med fokus på alt annet enn mage. Så fikk jeg ny jobb, ventet i spenning på å få begynne etter oppsigelsen var utløpt hos tidligere arb.giver. Så nå har jeg jobbet i en mnd hos ny arbeidsgiver, og alle snakker om hvor viktig det er å stå prøvetiden ut. De snakker hele tiden over hvor viktig det kommende året vil være for bedriften, og jeg har en lederstilling....kan jeg da hoppe i det og bli gravid igjen? En vet jo ikke hvordan det vil ende? Og en kan jo ikke vente i mange år heller?

Uff jeg er så usikker, what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta lang tid å bli gravid og den det kan ta lang tid før du får muigheten til å få en slik jobb. Helt klart at du skal si jatakk begge deler!!! Det er ingen som kan forlange at du skal sette livet ditt på vent på grunn av en jobb.

Lykke til i ny jobb og med prøvingen ;-)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. (bortsett fra SA) Har vært i min nye jobb litt lenger, men er ikke ferdig med prøvetiden på en stund ennå. Har også en betydningsfull stilling i en viktig tid.

Uansett, vi har satt igang og er nettopp ferdig med 2pp. Venter IKM uke 42/43.

Det er som du sier. Man aner ikke hva som skjer. Det finnes faktisk endel her i livet som betyr mer enn jobben, dessuten, vi skal jo ikke slutte. Etter 10 mnd eller så er vi tilbake mer motivert enn noensinne.

Go for it!!!!!!!

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...