Gå til innhold

Åh jeg gruer meg sånn - legetime med ul..

Anbefalte innlegg

Huff, har nesten ikke sovet i natt og er så spent som det går an å bli. Har legetime i dag kl 13.30 og skal ta ul.. Jeg har hatt 3 MA og 2 SA før så er kanskje ikke så rart at jeg gruer meg.. Nå er jeg 11+3 og de gangene jeg har hatt MA har det blitt oppdaget i uke 14 og 15, der fostrene har dødd rundt uke 12 + noen dager .. ( da har jeg alle gangene sett liv på ul i 12.uke)

Så hvis det er noe galt nå, så håper jeg inderlig det vises i dag og ikke om 3-4 uker.. Jeg er skikkelig sliten rett og slett..

MEN - det er ett men... Tidligere har jeg hatt en skillevegg i livmoren som legene mener har vært grunn til at jeg har mistet, og den opererte jeg bort i januar.. Så det skal jo være bedre vekstvilkår for den lille nå.

Sukk.... det blir spennende....

Fortsetter under...

Lykke til!!

Det høres jo ut som det kan gå bra denne gangen når de har fjernet årsaken til at de andre fostrene ikke kunne leve. Jeg krysser fingrene for deg, og venter spent på tilbakemelding når du har vært hos legen!

Det går nok bra skal du se, prøv å tenk positivt da negative tanker kan ødelegge litt..!

Jeg også har operert bort en skillevegg i livmoren, og er akkurat like langt på vei som du er, men jeg har to separate livmorer og ikke todelt, hva har du? Jeg var på UL for 2 uker siden, og kunne se en liten krabat vinke til oss, helt fantastisk, så du har all grunn til å glede deg nå som du er operert!

Lykke til:)

Annonse

Tusen takk for gode og hyggelige tilbakemeldinger.

Alt så bra ut i dag, den lille sprellet som bare det. Str. var helt som den skulle , altså rundt 11+3 - 11+4. Det var en fantastisk opplevelse og jeg kjenner at jeg er veldig lettet. Nå blir jeg henvist til sykehus og satser på endel oppfølging der.

Fikk ett flott bilde av den lille, og nå skal jeg bare innse at jeg er gravid og blir mamma på ny i april :)

Lykke til alle sammen :)

Så fantastisk!!!!! Jeg var selv på ul i går nesten samtidig med deg.. og jeg var så nervøs at jeg holdt på å kaste opp ( hatt 2 sa ) men også der var det fultl liv! Fantastisk!!!! Så jeg har også begynt å tro at ting skal går bra denne gangen..! Har termin 22. 4 :-) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...