Spent!!:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har brukt hipp mme i noen uker nå til gutten vår! Synes igrunn det har fungert greit men synes avføringen hans har blitt så lys etter vi bytta merke? Noen som har opplevd det samme, eller kan det være at han ikke tåler den? Den er helt lysegul! Med nan var den mørkere, men da måtte vi også ha i litt malt! Da vi gikk over til hipp slutta vi med malt fordi avføringen kom oftere og hadde fin konsistens. Kan malt sette farge på avføringa? Han har også vært litt urolig og grått endel den siste tiden. Kan selvfølgelig komme av mye annet d da men.... Noen som har dårlig erfaring hipp mme??
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Tror lillegutt sin avføring også var lysegul ved bruk av HIPP (nå får han så mye annet også at han har skikkelig bæsj.. Vi har ikke hatt noe dårlig erfaring med HIPP, så igrunn ikke noe godt svar fra meg. :-) Men vi har brukt malt i tillegg da.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Snuppa får nå Hipp itillegg til fast føde. Og ja, etter at vi begynte med Hipp, har jeg lagt merke til at avføringen er blitt lysere. Så det er sikkert normalt.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vår lille frøken snupp får også Hipp mme. Etter vi skiftet fra nan til hipp så ble avføringen mye lysere! Sluttet også med malt for nå gjør hun i buksa ca. 2 ganger pr dag! Med nan gikk det ofte 2-3 dager i mellom selv med malt hver dag!
Trine_80 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hmm. Kan det være derfor mini har fått så gul/lys bæsj? Her gir jeg kun MME i grøt, som ikke akkurat går ned på høykant. Lurte på om det kunne være tegn på at han var syk også jeg. Han fikk feber dagen etter bæsjen ble gul, men var omtrent samtidig jeg begynte med Hipp mme i grøten. Gruble....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå