solstorm Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på hva dere synes. Om dere ikke liker navneforslaget hadde det vært hyggelig om dere hadde kommet med forslag! :-) Storebror heter: Emil Mathias (vi bruker kun Emil i dagligtalen) Forslag på lillebror: Kasper Nicolay (vi bruker kun Kasper i dagligtalen)
Vannmann35 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kasper Nicolay klinger bra og passer fint til brorens navn :-)
prebs Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Enig, navnet til lillebror klinger godt med storebror sitt: ) Men jeg tror jeg ville ha skrevet Nikolai, siden Kasper er med K, så passer de enda bedre sammen. I tillegg synes jeg Nikolai er finest med i til slutt. Men det er jo bare en smaksak - gå for navnet!
solstorm Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 Kasper Nikolai ja, kanskje det i stedet... Takk for tilbakemelding! :-)
Cornelianelia Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Emil og Kasper passer helt fint sammen. To navn hentet fra barnelitteraturen, det er jo litt moro. Men jeg synes også Nikolai er finest når det er skrevet slik.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Fint navn det, men ville skrevet Kasper Nikolai eller Casper Nicolai (liker det ikke med y)
sonne Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Synes Kasper Nicolay var et godt forslag jeg. Fine navn, fint i kombinasjon og passer bra til Emil Mathias. Jeg ville skrevet Nikolai da..men det er jo bare flisespikkeri
solstorm Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for alle tilbakemeldinger! :-) Vi har nok bestemt oss, og jeg er i grunn enig med dere at det er finest med -i istedet for -y på slutten og med -k i stedet for -c i og med at vi skriver Kasper med K. Jeg er halveis i svangerskapet i dag, det kan jo være at vi forandrer mening, men jeg liker faktisk navnet bedre og bedre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå