Gå til innhold

Hjertefeil-for høypuls!!!! Tarcicadi annfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har barn med samme hjertefeil. Mitt barn er født med dette. De har hele tiden sagt at dette kommer hun til å vokse av seg, mistet litt troen på det nå. Hun er 10 mnd. og går på hjertemedisiner som skal dempe anfallene. Hun hadde sitt siste anfall på fredag. Da ble vi fraktet i ambulanse som vanlig til sykehuset. Der hun får en type medisin som skal dempe annfallet og få pulsen hennes ned i det normale igjen. Det tar vanligvis 1t, men denne gangen reagerte hun ikke på medisinene , så de måtte forsøke andre medisiner. Hele annfallet ble stoppet etter 6! timer. Da var min lille jente så medtatt at hun sovnet og sov i 10 timer, ikke vanlig til å være henne. Jeg er nå redd og utslitt og venter bare på neste annfall. De tror hun fikk dette annfallet i forbindelse med at hun har vannkopper. Noen som har kjenskap til denne typen hjertefeil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg har kjennskap til hjertefeilen, men jeg har hørt om det før. Er det det som heter VPV-syndrom? Har to kollegaer som har dette nemlig. Han ene er over 60 og hun andre ca 30 år. Så man kan visstnok godt leve med det. Det går an å opereres for denne hjertefeilen også. Da ødelegger de de cellene som starter den raske pulsen, og så har man det visst aldri mer. Men snakk med legene om det, i allefall slik at du slipper være redd for hva det er og hva du skal gjøre hvis det skjer igjen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...