en deilig gutt:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Er det noen som har tips til hvor jeg får kjøpt ullpysjamaser som ikke koster 400,- Synes det er litt dyrt for en pysj...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe har vært å sett på Nøstebarn sine pysjer? ) Jeg har nettop kjøpt ullpysjen til janus. Har da ingen erfaring med den, den er tynnere enn Nøstebarn sin, men ser veldig god ut. På krabaten.no betalte jeg 207 kr for den.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Sorry, må korrigere prisen.. På nettsiden står det at den koster 259, men på fakturaen står det 207 kr .. Så du får gå utifra 259 kr =)
dirgni Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Nøstebarn sin ullpysj er dyr, men verd prisen hvis du planlegger å få flere barn! Vi er superfornøyd med våre pysjer derifra. Et godt tips er å kjøpe pysjen for stor, og så bruke sokker på beina for å "korte den inn" og brette armene. Slik får pysjen lengere levetid.
Gjest mphs Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde en nøstebarnpysj og to januspysjer til første ungen og likte best januspysjene. De også holder seg helt fint til unge nr.2har brgynt å bruke de igjen nå til unge nr.2) Faktisk har de hold seg bedere enn den fra nøstebarn. Jeg syns nøstebarnpysjen ble for tykk og ungen min svettet i den om det ikke var utrolig kaldt inne på soveromme(grei i de aller kaldeste periodene). Januspysjen er tynnere og den kunne brukes over ett lengere tidsrom. Jeg syns også det var klumpete at man skulle ha sokker utenpå pysjen for å korte ned lengden. Dette var min personlige mening. Ellers syns jeg nøstebarn har mange fine produkter, både klær og garn til å strikke selv.
Isabella12 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Cubus eller Janus! Nøstebarn-pysjene er veldig varme og jeg har problemer med å få vekk flekker uten at de blir ødelagt, (Nei jeg tror ikke på "selvrensende ull" full av bæsjeflekker).
Linnea&Julie Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjøpte nettopp en rosa ullpysjamas på Cubus til 199 kr, og er veldig godt fornøyd med den )
Bebés'ilvousplâit Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har nøstebarn-pysj til jenta vår, som vi nå har brukt over en lengre periode siden vi kjøpte den ganske stor. Er kjempefornøyd med den, MEN må si at vi bruker den ikke som pysj. Til det er den altfor varm og så innmari kaldt har vi det faktisk aldri inne i huset. På denne tiden av året er den kjempefin som kjøredress eller til å sove i ute i vogna. Har også Janus-pysj - den er tynn og fin og egner seg kjempegodt til bruk på natterstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå