Gå til innhold

To små gutter og enda en på veg!

Anbefalte innlegg

Hei. Gratulere til alle andre her. Sitter her med en gutt på to og en på fem måneder. Er fem uker på veg, så dette går unna. Er 36 år, far 40, så vi regnet ikke med å treffe på første forsøk, men det gjorde vi altså med både nr 2 og nr 3. Dette blir travelt, men vi gleder oss mest. Litt panikk innimellom, må jeg innrømme. Lykke til alle sammen.

Fortsetter under...

det hørtes travelt ut ja :-) Men godt å bli ferdig med det. Jeg har en gutt på 9, jente på 5 og plutselig en til på vei. Så det blir travelt på en helt annen måte en for deg. Det er så mye annet når ungene blir større. Lekser, tilstelninger og fritidsaktiviteter. Jeg er veldig nervøs akkurat nå. Har katt i huset, er så redd for det der tokso greiene. At jeg er smittet. Så gleder meg til neste uke når jeg får tatt de prøvene. Lykke til!

Enda en juni mor?

Ja, tenker mest på at vi er heldige som rekker tre og at de trolig vil få stor glede av hverandre som lekekamerater. Sikkert travelt uansett, selv om du kanskje kan få litt hjelp av søsknene. Ellers så er det mange her som sier at overgangen fra en til to er større enn fra to til tre.

Når det gjelder katt, så er mange immune. Har du en gang blitt smittet, så er du immun resten av livet, og det er jo best så er det ikke noe å bekymre seg for. Få andre til å tømme kattedoen inntil videre.

Da har vi langt igjen begge to og tid til å venne oss til dette. Lykke til du og!

Oi, ja det blir tett, men helt sikkert veldig kjekt både for dere voksne og for de små. Jeg har en på ett år og venter i juni (så det blir vel omtrent som dine to første det). Vi vil også ha minst tre, men kanskje ikke like tett :) Men hvem vet, vi drøyer kanskje ikke så veldig lenge før vi prøver igjen da jeg er snart 34 år. Men først må vi se hvor travelt det blir med to små:)

Gratulerer, forresten:)

Gratulerer så mye til deg også! Ja, det kan bli travle tider med 3 tette i begynnelsen, men det blir jo roligere tider!! Og tenk hvilken glede barna får av hverandre!!

Vi har selv fire barn, hvorav 3 er tette. Den eldste var 5 år da den eldste tette kom. Mellom den eldste tette og den midterste tette er det 13,5 måneder, og mellom henne og den yngste tette er det 15,5 måneder, dvs de tre tette kom på under 2,5 år.

Det har vært travle tider, og jeg hadde dem alle hjemme sammen med meg til den eldste tette var 3 år. Så har de en etter en startet i barnehagen ved 3 års alder. Nå er minstemann blitt 2 år, og vi venter nr 5 i juni, om alt går som planlagt. Barna har utrolig stor glede av hverandre, selv om det til tider selvsagt er en del krangel. Men aller mest er det jo kos!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...