Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 hei..eg fekk svangerskapsdepresjon når eg var gravid pg av feilbehandling av psykolog:( då var eg veldig veldig sjuk. eg mista meg skjøl og mista alle følelsebe for barnefaren og blei helt tom i hode og kroppen,var som om alle tankene forsvann sammen med følelsene..og det blei ikkje bedre av å fortelle det til folk,då blei dei bare redd for at eg ikkj egreide å ta vare på dattra mi. var det einaste dei tenkte på. no er dattra mi 7 månder.,og eg er litt bedre men slite fortsatt. har fortsatt ikkje fått tilbake følelsene eg hadde for barnefaren..eg er veldig veldig baby gal egentlig derfor tar eg det eksta tungt å ikkje ta glede av en baby,siden eg alltid har fått så masse glede av dei små alltid elska å holdt dei og mata dei kosa med dei osv.,men no vil eg bare ha fred fra ho..no går eg her og er livredd for at eg ikkje skal bli meg skjøl igjen! og når eg får neste ungen er eg og redd for at det ikkje skal være sånn som det egentlig skal være..vil oppleve det eg ikkje har fått oppleve..noen andre som har/hatt det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå