Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ..... har aldri i mitt liv tatt så mange prøver før. Men nå vil de jo finne ut av det. Ingen skal si at de gir blaffen denne gangen. Håper at det kommer et svar vi liker, og der det er lett å gjøre noe med situasjonen. Skal sette inn fryseforsøk i nov (etter sterk anbefaling av legene) Da kan jeg få de medisinene jeg trenger tidlig nok. Er 4 år siden vi var i forsøk sist, så er litt spennende dette her, gitt!
Ronja-73 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo ikkje lenge til november og det blir jo veldig spennande da. Vi er også begynt på utredning, har hatt gynokolog undersøkelse og fredag skal vi ta blodprøver. Så vi får svar på ein del prøver 1 desember. Så det blir spennande, men vi fekk beskjed om å prøve påan igjen no og det gjør vi også. Så får vi se korleis det går. Vi går vist ei spennande tid i møte begge to.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Har foreløpig ikke fått så mange svar, men de fant endel betennelse i livmor og en vaginal infeksjon. Går derfor på medisiner nå. De sier at dette kan være ett bevis på at immunforsvaret danner antistoffer mot fosteret (som om det er en flis, og det blir betennelse der for å få den ut ) På blodprøvene får vi skikkelige svar da, så vi får vente å se. Tar 4-8 uker, og de ble tatt 26.sept.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Ønsker dere begge lykke til videre :-) Håper dette gir resultater! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå