babymaker skal ha en jente til Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Det var en Anonym som var innom på sykdomsdebatten i juli og hadde fått ett barn med goldenhar syndrom.. Skulle så gjerne fått kontakt. Håper du ser det eller noen kan hjelpe meg å finne han/henne, Skjønner jo det er litt vanskelig når det er skrevet under med anonym asså men.. prøver meg likevell
babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2008 bare skriver noe her så inlegget mitt kommer litt høyere opp. Håper så inderlig på at personen jeg leter etter ser dette!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 jeg vet ikke noe om det innlegget, men jeg har en sønn som er under utredning av syndromer. Og har symptomene til Goldenhar syndrom.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det går ikke ann å skrive pm til deg heller, så lenge du ikke har profil. Skriver og håper du er pålogget i løpet av kvelden.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet om innlegget, det var jeg som skrev, det er så lenge siden at jeg ikke kom på det før jeg gikk tilbake på sykdomsdebatten og der var jo innlegget mitt.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Prøve en gang til før eg gir meg...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 aha Så bra Hei hei! ) Mail adressen min er [email protected] om du vil skrive mail istede.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2008 inlegget forsvinner fort nedover her gitt..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Hei babymaker! Endelig fikk vi tak i deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå