Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Alle rundt her synes det er så pent og koselig. Gamle damer på 80, eldre menn på 60, til og med barnehagedamen på 25 synes det er så pent, og ingen rynker på nesen:)
sonne Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg rynker ikke akkurat på nesen, men det er litt for pompøst for min smak
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vil du at de skal rynke på nesen, eller hva er du ute etter?
Vipsenmamma Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 De tør vel ikke annet. Konstanse er et navn som får meg til å se ei diger dundre på over hundre (kilo). Det er tungt, bastant og lite pent.
prebs Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Enig med sonne - det er for pompøst for meg også.
mamma til 2... Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 må bare i til dere som rynker på nesen,ser for dere damer på 80 år og 100 kg.... stemmer ikke på meg i allefall... jeg heter Constanse til mellomnavn, er hverken 80 år eller 100 kg tung.. (er 32 og veier knappe 60 kg:) ) synes navnet er fint jeg, fått masse positive komentarer opp igjennom årene og har aldri blitt mobbet for navnet, om noen her påstår at barnet vil bli... gå for det om du syne det er fint du:) ps. Konstanse er finere skrevet med C synes jeg:)
blirjegsnartmamma Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Litt spesielt, men helt ok.. jeg ville ikke brukt det på min evt datter, men ville ikke rynket på nesen om jeg traff en liten jente som het det heller.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes Constanse - helst skrevet sånn - er stødig, feminint, vakkert og klassisk. Et flott navn du trygt kan gå for! :-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 Må nok gå for det ja, siden hun har hatt navnet i over to år. Synes det bare er så morsomt med andres meninger, og se hva folk tenker og hvilke assosiasjoner de har til enkelte navn. Hun ble forresten oppkalt ette oldemoren min, en liten, nett og sterk dame. Synes også det var finest med C, (ikke nå lengre) men en får ikke alt som en vil her i livet. Pappan liker det enkle:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Navnet er knallflott.. Hun er sikkert ei herlig lita frøken
Cornelianelia Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes jo det er et pent navn, men jeg synes det er litt pompøst. Får litt assosiasjoner til gammeldags overklasse med store kjoler og oppsatt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå