Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var det størrelse på folliklene mine...etter dobbel pergo hadde jeg i går mandag, to follikler, en på 16 mm og en på 15 mm:)

Fikk da beskjed av Nordica om å sette sprøyten i dag kl 22, så nå har jeg gjort det. Og så skal jeg til de på torsdag kl 15:)

slimhinnen min var på 8,5 - 9 mm...er det bra?:)

Men tenker litt på at det blir 41 timer etter eggløsningsprøyten at jeg får inseminasjon, vet egget lever i et døgn, men føler at det kan være litt sent? eller?... siden jeg også de siste to gangene har vært der 40 timer etter og ikke blitt gravid:( har sikkert ingenting å si, men vil så gjerne denne gangen...vil at alt skal klaffe...for nå må jeg bli gravid...:) nærmer seg julen og hvis ikke jeg er gravid da, kommer den til å bli

tøff:(

Gleder meg....håper bare det er min tur nå...begynner som sagt tidligere å tære litt på...min 6 tur denne gangen.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Angelica-s!

Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig nå, og det har du all grunn til..

Jeg satte eggløsningssprøyta kl. 2100 på onsdagkveld, og hadde time til inseminasjon på Nordica kl. 1210 fredagen etter. I mitt tilfelle var det jo full klaff. Jeg hadde tydelige eggløsningssmerter på toget inn til København, så det var jo bra timing. Etter min hoderegning gikk det da ca 39 timer mellom eggløsningssprøyta og inseminasjonen.

Håper virkelig det er din tur denne gangen, og at du rekker å få en fin, liten kul på magen til jul :-)

Skrevet

hei du:)

ville bare ønske deg masse lykke til. denne gangen håper jeg virkelig at det klaffer for deg. jeg skal nedover i november igjen jeg også, så da håper jeg at det klaffer for oss begge:)

XXX-er fingrene for deg

klem fra

Skrevet

Lykke til og god tur i morgen! Skal krysse alt jeg har for deg!

Tror ikke du skal bekymre deg for timinga. Tipper det blant annet blir bestemt ut fra størrelsen på folliklene. De vet nok hva de holder på med. Det har bare ikke vært gullegget tidligere, men nå har du jo to av dem, så du skal se det gjør susen;)

Klem

Skrevet

Slimhinnen min var på 8 mm og det var i følge gynekologen bra, så da må jo 8,5-9 mm være veldig bra:-)

Og dersom gullegget først blir lagt, tror jeg ikke noen få timer fra eller til spiller noen rolle. Nordica vet sikkert hva de gjør.

Masse lykke til i morgen!!

Skrevet

Lykke til imorgen! Du skal se at dette er måneden da det er DIN tur!

Tenk positive tanker, så setter spiren seg fast!

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Høres ut som fin timing angelica. Lykke til! Jeg hadde min 6. inseminasjon (og første med hormoner) på tirsdag. Jeg var til inseminasjon kun 24 timer etter at jeg tok sprøyten, men det handlet nok mest om at jeg hadde to follikler på 21 og 22 alt på mandag. Da var det ingen tid å miste;)

Skrevet

Heisann

Tusen takk for lykkeønskninger...sitter nå her og skal snart gå å legge meg...gleder meg til i morgen....har en herlig venninne som skal være med så det blir en koselig tur:)

Månestråle: Ja håper virkelig jeg får en liten kul på magen til jul...høres ut som vi har ca lik inseminasjons tid...så får håpe det passer perfekt med timingen for meg også:)

såerdetpånigjen: Ja håper det klaffer for oss begge. Lykke til til deg også, i november:)

engangtil: Ja håper at et av eggene blir truffet av en liten soldat:) og at pergo gjør susen for oss begge, for nå skal vi jo bli gravide:)

Pollyanna: Så flott..da håper jeg slimhinnen våres har vokst litt til eggløsning virkelig skjer så egget får festet seg:)

Silkepil: Takk, ja håper virkelig det er min tur nå:) skal tenke positive tanker:)

Hegeno: var sikkert pga store og flotte follikler ja:) Håper vi begge får positive tester om en to ukers tid:)

Er virkelig godt å ha dere alle her inne:)

Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere fantastiske jentene:)

Stor klem fra

Skrevet

Hei! Jeg håper det gikk superfint i dag! Heia, heia :) :)

Skrevet

Håper du hadde en flott tur til København sammen med venninna di, og at dette var siste turen ;-)

Ta godt vare på deg selv de neste 14 dagene!

Skrevet

Takk og takk:)

Håper virkelig dette var siste turen:)

Hadde en koselig tur med venninnen min:)

Var utrolig glad for at hun var med, denne inseminasjons runden var så vond...gikk bra, men godt ¨å ha en hand å holde i.

Ble scannet da jeg kom...fikk beskjed om at her har det vært eggløsning ja, så det var helt perfekt...hadde to store egg som lå fint plassert etter hverandre:) Så her er det en liten sjanse for tvillinger fikk jeg beskjed om...hehe...¨

Så startet han da, veldig hyggelig lege forøvrig, husker ikke hva han heter, men jeg har hatt tre forskjellige leger på Nordica og alle har vært kjempekoselige, han puttet inn den greien han putter inn og jeg ventet bare på at kateter skulle føres inn og så være ferrdig, for det er jo det de har gjort alle de andre gangene...

Men ikke denne gangen nei...han skulle gjøre skikkelig jobb, noe jeg er veldig glad for, men fy.f så vondt...jeg har bakovervendt livmor, det visste jeg, så han måtte bruke tang til å rette den ut...så brukte han et kateter med ståltråd i stedet for et vanlig for det vanlige bare bæyde seg sa han...og jeg kan fortelle at dette var vondt ja...skrek litt til tider da...hehe...og venninnen min sin hand ble vel mer eller mindre knust....:=)

Men...når alt kommer til alt så gikk det bra:) og det skal visst være gode sjanser denne gangen...:)

Men det jeg finner merkelig er hvorfor har de ikke gjort dette de andre gangene, Hvis det er det som skulle til for å plassere spermen ordentlig...merkelige greier...har heller ikke blitt scannet før...hm...

Ja ja...men nå skal det bli kul på magen til jula...:)

Klem fra

Skrevet

Så fint at du hadde en vennine med denne gangen når det gjorde så vondt. Men du skal se at det gjorde susen og du får se positiv test om et par uker:) Hørtes veldig betryggende ut med scanning og at de kunne se egg på vei. Blir spennende å se om det blir tvillinger:)

Jeg tok mine siste pergo-tabletter i dag og skal på scanning tirsdag. Så regner med det blir tur i løpet av neste uke. Er kjempespent på om det modnes flere follikler.

Skrevet

Vi hadde en koselig tur... og handa mi er fortsatt vond ;o)

Så vi får håpe at alt gikk bra vennen!!!

Var redd for at jeg skulle bli litt missundelig på deg. Heldigvis ble jeg ikke det.. Det var litt rart og være på den andre siden da...

Håper alt vil gå bra nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...