Gå til innhold

når lo deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er nå 3 mnd og jeg går nå spent å venter på denne latteren er så spent på åssen latter hun har. husker å morsomt jeg syns det var med storesøster men husker ikke hvor gammel hun var før den hjertegode latteren satt løst. men innbiller meg det var omtrent på denne alderen.

hun prøver veldig hviner liksom og hikster litt mens hun smiler fra øre til øre og noen høye lyder men ikke latter. er det rett rundt hjørnet da tro? når lo deres første gang. er fullstendig klar over at dette er veldigindividuelt, men morsomt å vite sånn ca tid av når jeg kan forvente:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ler lite! Lo for første gang sånn skikkelig når han var 3,5 måned, men frem til for et par uker siden (han er 8 nå) har jeg nesten kunne telle på fingrene de gangene han har ledd. Har iallefall føltes slik. Smilet holder på å gå rundt, men lyden uteblir. Heldigvis løsnet mer nå :o)

Skrevet

Gutten min begynte kanskje da han var rundt 3 månder, hm...kanskje 3.5-4, glemmer fort kjenner jeg!!:-) Men er så innmari gøy, han ler titt og ofte og av de utroligste ting!! Gled deg ja!!:-)

Skrevet

husker heller ikke helt, men tror rundt 4-5 mnd. Lo sikker en sjelden gang før det også, kanskje ...

Skrevet

tror det var en uke før han ble 3mndr at han lo første gang:)

Skrevet

n1 var 3 mnd.

nr2 vet ikke ennå=)

Skrevet

Lillegull lo for første gang i går, 8 uker og 2 dag gammel. Det var flere mennesker til stede som så og hørte det, altså ikke bare en sliten mors ønsketenkning som jeg ellers ville trodd at det var.. Hun gjorde det en gang til på kvelden når vi lekte på stelllebordet også. Det var så søtt at jeg fikk en liten tåre i øyet:)

Skrevet

Da var hun 3 mnd å ei uke.

Da lo hun skikkelig, jeg lo jeg også mens jeg gråt!=) Det var så morsomt, hun har så smittende latter!

Skrevet

I forgårs lo han for første gang! Nesten 11 uker gammel. Og etter det ler han av stort sett alt :-) Moro for meg som har hatt noen tøffe uker der han bare har hylt døgnet rundt (kolikk.)

Skrevet

Markus lo for første gang for snart 2 uker siden, hele 11 mnd gammel! Etter det lo han 2 ganger for 1 uke siden og vi har ikke hørt noe mer latter, bare masse smil som vanlig:)

Skrevet

Sjefen i huset var 3 mnd. Men det er ikke før nå de siste 2-3 ukene han har virkelig tatt av med latter. Ler høyt og nydelig. Spesielt av storesøster. Han er nå 4 mnd. og 1 uke.

Skrevet

Første var 12 uker da hun lo for første gang og andre var bare 3 uker da hun lo første gang(dette er en utrolig glad og fornøyd unge og hun smilte fra hun var 2 uker gammel).

Skrevet

Tror vesla mi var rundt 5 mndr da hun lo første gang. Nå er hun 7 mndr og får "latterkrampe" rett som det er - skikkelig morsomt:-)

Skrevet

tassen lo første gang når han var 2 mnd og 3 uker sånn ca, men jeg tror ikke han mente å gjøre det, han fikk helt sjokk og kunne ikke helt tro de lydene som kom ut av munnen hans. Men det var ikke sånn skikkelig gapskratting som eldre babyer har, var mer som en humring i fistel:p

Skrevet

rett etter han ble to mnd startet showet. Det er så fantastisk gøy å få de til å le. Blir helt mo i hele kroppen.. Nå er han tre mnd, og hikster rett som det er. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...