Gå til innhold

Noen 35+ her??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen over 35+ som har blitt alenemor eller blir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 36 og alenemamma til ei nydelig jente på 4,5 mnder:)

Skrevet

Hei vårina.. gratulerer så mye med ei lita prinsesse .o)

kan jeg få spørre om hvilke rettigheter vi har? jeg blir alene nå etterhvert, vet ikke helt når han flytter, men jeg vil jo gjerne at han skifter adr slik at jeg kan få det jeg har krav på når babyen kommer på nyåret. Uff er så trist å bli alene men livet går ikke alltid som planlagt.

Kan jeg spørre hvor du kommer fra?

Fødte du alene, eller hadde du med noen?

Velger å være anonym inntil videre..

Skrevet

Hei! så trist at dere ikke får det til å fungere i sammen.

Viktig at han skifter adresse slik at du kan få det du har krav på.

Du har krav på dobbel barnetryd,farsbidrag,overgangsstønad(kommer ann på hvor mye du tjener) .er du ikke i jobb så har du krav på en engangssum som er på rundt 33.000 kr + småbarnstillegg(får det bare visst du mottar full overgangsstønad.

Viktig at du søker så fort du kan på alt..det tar tid hos nav.

Jeg har vært alene siden jeg var 12 uker på vei...min søster var med på fødselen som var en fantastisk opplevelse..gled deg!

Bor nå utenfor haugesund..du da?

du må bare sende meg pm visst du vil...vet hva du går igjennom nå..det er knall tøft..men jeg lover deg ..det blir bedre....

Når har du termin? venter du gutt eller jente?

Håper jeg hører fra deg igjen!:-)

Skrevet

Hei.. har sendt deg pm.. glemte å skrive at jeg ikke vet kjønn ennå hihi..

Skrevet

Hei

jeg er alene og minste er 6 mnd,

Skrevet

Er ikke så lett dette her, føler seg litt mislykket men det ordner seg helt sikkert tenker jeg. Bedre å være alene enn og ikke ha det bra. Er nok i starten det er værst. Da er det godt å snakke med andre i samme situasjon. kleeem

Skrevet

Jeg blir alene og er 36 :)

Syns dette er en "rar" opplevelse. Er nå 21 uker på vei og det begynner virkelig å bli liv i magen.

Det hadde vært hyggelig å chatta litt med andre snart alenemammaer som er i 30 årene.

Skrevet

Appropo hva man har krav på... tjener man over 6G har man stort sett ikke krav på noe bortsett fra dobbel barnetrygd og småbarnstillegg (tror jeg).

Men de er jo ok, for da har man nok cash :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...