Gå til innhold

Flere jenter som tenner på GUTTESEX??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes bare det er sååå sexy med to gutter som koser med hverandre... :-)

Skrevet

Hmmm unnskyld men GUTTER eller MANNFOLK????

Skrevet

Med ordet "gutt" i mener jeg hannkjønn, altså to menne som har sex med hverandre, på lik linje som ordet "jentesex" blir brukt om to kvinner som har sex.

Skrevet

JAAAA!! Det er kjempedigg>!!!!

Skrevet

Kult at det er flere da. :-) Har dere bifile menn da?

Skrevet

Nei, han vet ikke engang at jeg tenner på det ;)

Skrevet

Å? Har du ikke prøvd å hinte litt da? :)

Skrevet

Ja!!! Spesielt nå når jeg er gravid.. Mange "rare" fantasier som kommer da..

Han er ikke bifil nei, men tenner på tanken å kose med et annet par..

Kanskje det skjer en gang...

Skrevet

har også fått sånne tanker etter jeg ble gravid hehe.. før ble jeg faktisk litt smådårlig av det. men nå så blir jeg helt varm av å tenke på det..

men ingen vet det da hehe

Skrevet

Skriv litt om hva dere liker å se da vel ;)

Skrevet

for min del hørest dette ekkelt ut..æsj..2 jenter er greit men ikkje 2 gutter...

Skrevet

yepp!

Mannfolk altså;oP

Mye bedre det enn jentesex synes jeg da. Men de må være sexy og ha skikkelig ståkuk, synes lite er så usexy som en halvslapp en..

Men synes jeg finner så lite av dette på nettet:o(

Skrevet

Gjør du? jeg finner da mye jeg.. :) prøv å søke på "falcon", de har flotte gutter vet du! ;) Skikkelige muskler og greier.. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Sukk, jeg tør ikke gå inn på slike sider i tilfelle typen ser jeg har vært der hehehe

Skrevet

Tenner veldig på det, men også jenter.. Har snakket om trekant med samboeren, men han vil i første omgang bare ha med ei jente til.. Jeg klarte å si til kompisen hans på byen at han gjerne kunne være med på trekant hvis vi skulle ha det med en annen mann en gang...han virke ikke uinteressert..men tror ikke det kommer på tale for kjæresten.. Tenner på to gutter som tar meg jeg...flere?

Skrevet

Ja, digg det også... ;-) Har vært med på det noen ganger. Tror samboeren min kunne blitt med på det ja

HI

• 4 måneder senere...
Skrevet

I love it. Det hotteste jeg vet er å se en mann som tar en annen mann hardt. Jeg liker når det er stor aldersforskjell og forskjell på størrelsen på mennene også, jeg ;)

Digg når den ene er 20 og den andre er 45. Er noen enige i det?

Skrevet

ER så ENIG!! det er kjempesexy med guttesex!!

er noen år siden hvor jeg var på fest hos en kompis, og jeg visste han var bifil. og en annen go kompis av meg var der, og vi ble enige om å ha en trekant. deres intensjon var at en tok meg foran og en bakfra-begge hull, men min intensjon var at de skulle leke litt med hverandre.....

vi var såvidt småbrisne, bare tatt et par øl, og vi gikk på soverommet, med musikken dunkende fra underetasjen. han som er bifil var jo klar for å leke med han som er straight, men han straighte sa blankt nei med engang..

men etter jeg sugde begge to og runka de, og fikk de grisekåte, og sa det blir ikke no sex før dere tar på hverandre.. så tilslutt gjorde de det, runka hveandre, og småkyssa litt. han bifile sugde han straighte til det gikk for han. etter de hadde knulla meg, tok de faktisk å tok hverandre!! jeg sto på alle 4, med kukk i fitta, mens han andre sto bak der igjen og tok han ene i toeren... det var så utrolig opphissende!!! tenker på det den dag idag!!! det var så svett, så sexy så utrolig deilig å få oppleve to gutter sånn!!mens vi lekte og hadde med en dildo osv..

vi ble selfølgelig enige om å aldri si det til noen, men jeg er så gla jeg gjorde det!!! vi var happy alle 3 :) holdt på i over 4 timer, så det var jo ganske digg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...