Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under den første inseminasjonen hos Stork var seansen helt smertefri. Jeg ble derfor litt overrasket da det gjorde kjempevondt den andre gangen. Jeg spurte jordmoren hvordan det kunne være så forskjellig fra gang til gang. Da sa hun at etter hennes erfaring gjorde det vondere når timingen var bedre (pga at livmoren er mer følsom ved eggløsning). Var dette noe hun sa bare for å trøste meg tro eller er det noe hold i den teorien? Dere som har hatt både vellykkede og misslykkede forsøk, har dere kjent noe forskjell i smertenivå?

Bare lurer litt. Er vel ute etter det berømmelige halmstrået...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første inseminasjonen på Stork var veldig vond, blødde litt etterpå. Men det ble ikke noen graviditet etter det forsøket. Denne gangen gjorde det ikke vondt, ikkeno blod heller. Så da er det bare å vente og se om det blir noe av.

Lykke til, Pollyanna67!

Skrevet

Selv hadde jeg ikke smerter. Gjorde litt vondt akkurat i det hun førte den lille slangen opp, men ikke noe mer enn det. Blødde ikke. Ble gravid.

Skrevet

Jeg hadde både og. Noen ganger gikk det smertefritt, andre ganger fikk jeg menssemerter etter inseminasjonen. Har blødd par ganger. Det er vel kanskje riktig at følsomheten varierer gang til gang.

Lykke til pollyanna67 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...